Friday, March 1, 2013

4:02:2013 -- Weerstand


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie

4 februari 2013

Weerstand


Lieve Mensen, ik ben het, Lord Emanuel die zo blij is om jullie vandaag te begroeten! Ik spreek met veel liefde voor jullie en ik hoop dat jullie deze leringen aan boord zullen nemen, wijsheid die in de woorden is bevat en dat jullie in staat zijn om die energie te ontvangen die ook in de woorden is gecodeerd die jullie zal helen en dan maakt het niet uit waar je op je reis bent en het maakt niet uit wat er in je leven gebeurt.  Energie heeft intelligentie en jullie zullen precies ontvangen wat je nodig hebt en precies wat voor jullie op dit moment het hoogste en beste goed is. Hoe vind je dat? Ontspan je en wees blij.

Neem nu even een ogenblik om te ontvangen, haal een diepe ademhaling door je neus en blaas die uit door je mond. Weet dat IK met Jou BEN. Adem het Licht op tot in de top van je hoofd en rond de top van je hoofd, door je ruggengraat en blaas dit uit vooraan in je lichaam, blaas alle negativiteit uit die je op dit moment vasthoudt. Adem het Licht in en adem alle gedachten die je niet meer dienen, uit, alle oordeel en beperkende gedachten, laat ze dan allemaal los in een lange opzettelijke uitademing. Dat voelt veel beter nu, nietwaar?!

En voor degenen onder jullie die deze woorden lezen en het niet deden… ga dan even terug en doe het zoals dit heel liefdevol is voorgesteld!  Jullie wens om de woorden wel te lezen en dan niet te doen zoals ik je voorstel, dat is precies wat we allemaal in het leven doen… dat is weerstand hebben tegen wat ons allemaal beter laat voelen. Weerstaan wat ons eigenlijk zal brengen wat we willen. Weerstand mijn Lieve Vrienden, is het onderwerp waar ik over wil spreken vandaag.

Dus, als jij iemand was van de velen die koos om op dit moment tegen die diepe ademhalingen in te gaan( en ik bedoelde ook dus om er meer te doen – doe 7 complete ademhalingen, Lieve Mensen en je zult je dan ongelooflijk voelen)  Degenen van jullie die dachten dat het wijzer was om die diepe ademhalingen feitelijk niet te doen, zitten waarschijnlijk in het grootste deel van de mensen die deze boodschap lezen. Waarom?  Ik weet dat jullie in je hart resoneren met deze woorden. Ik weet dat je in je hart op een reis bent om jezelf te verbeteren, om te worden en te groeien in wat jullie alreeds zijn, een prachtige Schepper Wezen van Licht. Ik weet al deze dingen van jullie en toch slaan jullie het eigenlijke deel over dat je moet doen, Waarom? Het deel dat inspanning nodig heeft of een beetje focus van je is juist het deel dat je overslaat!! En denk op dit punt niet dat ik jullie beoordeel, Lieve mensen, dat doe ik niet, nee, want ik ken jullie ‘vijand’ en ik ken die goed. Weerstand.

Weerstand kan in vele vormen en vele vermommingen komen. Die kan zeer duidelijk zijn, net zoals ik soms niet uit mijn bed kan komen om alleen maar de dag te ontmoeten, of het kan zeer, zeer subtiel zijn en zo subtiel dat je het niet eens merkt. Net als het voorbij gaan aan de ademhalingsoefening. Dat is misschien nog niet eens op je eigen radar geregistreerd. Maar, als je de tijd nam om de healing die ik je op dit moment aanbied feitelijk te ontvangen, dan krijg je enorm voordeel, het zou je helpen op je reis naar grootsheid.

Dus, waarom heb je weerstand tegen je grootsheid? Waarom is het zo moeilijk om in de richting te gaan van grootsheid? Waarom is het zo’n uitdaging om dat te doen waarvan je weet dat je er voordeel bij hebt en dat je doet waarvan je weet dat je het moet doen om het leven te krijgen wat je wilt? Omdat, mijn Lieve harten, je op zeer jonge leeftijd leerde dat het niet veilig was om in deze wereld te verschijnen in je grootsheid. Jullie leerden dat je niet waardig was om Liefde en aandacht nodig te hebben om te groeien en te gedijen en om groots te zijn in deze wereld.

Mijn Lieve Harten, in de kern van jullie allen zit een diep geworteld denken dat je niet waardig bent voor je grootsheid en dit geloof voert je naar de weerstand die iedere gelegenheid zal doorkruisen. Die zal jullie blokkeren en je telkens laten struikelen bij iedere kans die hij krijgt.

Hoe kun je hier vrij van worden? Accepteer als waarheid eerst dat jullie waardig zijn, dat God jullie niet overliet aan deze wrede wereld maar dat het werkelijk, andersom was.  Wees je dan bewust. Begin te merken wat het is dat je laat stoppen om te doen wat het is dat je voordeel brengt, welke gedachten kruipen in je denken om je tegen te houden om te doen wat je weet dat je moet doen om verder te gaan in je leven.

 Gebruik deze boodschap en de reactie die je had voor de suggestie dat je dieper kunt ademhalen om je nu beter te voelen en om healing te krijgen. Zie of je kunt identificeren welke gedachte er door je hoofd ging die je deed besluiten om hier niet aan deel te nemen…. “Nu even niet… ik doe het later wel!”

En nog iets. Vraag om hulp. Vraag om bijstand van het Opgestegen Rijk, vraag om hulp van het Engelen Rijk. Vraag gewoon. Vraag met Liefde en dankbaarheid in je hart, vraag dat je patronen van beperking en weerstand aan je worden onthuld. Besef is de sleutel om weerstand te besturen en weerstand is alles dat in je weg staat om een prachtig, onbeperkt, totaal machtig, al wetend Schepper Wezen van Licht te zijn, wat je werkelijk bent. Dit is mijn belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel, roep mij en ik zal komen. IK BEN nu hier met jullie.

Archives available at

Contact Us

Vertaling: Winny  

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/