Saturday, March 16, 2013

15:03:2013 -- Hogere Liefde


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie op

15 maart 2013


Hogere Liefde


Gegroet Lieve Mensen, ik ben het Lord Emanuel die bij jullie komt vandaag. Het voelt zo goed Lieve Mensen om vandaag bij jullie te zijn. Want IK BEN nu direct naast je terwijl je deze woorden leest. Neem een moment om mijn aanwezigheid te voelen op welke wijze je mij ook opmerkt. Want IK BEN altijd hier als je mijn woorden leest en ik zal altijd komen als je me vraagt. En ik nodig je uit om mijn aanwezigheid op te roepen wanneer je me ook nodig hebt. Alhoewel ik begrijp dat je altijd mijn duwtjes voelt om me aan te roepen als je een probleem hebt, of in zorg zit maar vandaag wil ik je er aan herinneren dat we elkaar ook bij blijere gelegenheden kunnen ontmoeten, voel mijn Liefde over je heen stralen in ogenblikken van triomf en blijdschap maar ook op donkere dagen als je mijn Licht  nodig hebt in het donker. Waar je ook over wilt praten, IK BEN altijd hier voor je Lieve Mensen, rust even bij me als je dat voelt te willen doen.

Lieve Mensen, ik dring er bij je op aan om die verbinding te maken met de Hogere Rijken,  zo vaak als je er aan denkt, want dit is waar je al je kracht uit kunt halen die je nodig hebt om ‘in de wereld te zijn, maar er niet van te zijn.’ Want dit is het pad van een Meester. Om in deze wereld te zijn maar er niet van te zijn. Dat betekent Lieve Harten dat je in het stoffelijke rijk bestaat op jullie planeet aarde maar dat je niet in de drama’s gaat van de wereld op het niveau van dualiteit, in de duw en trek dynamiek van het drama waarin de massa van de mensen nog werken. Dat zegt niet dat je daardoor meer of beter bent, het is gewoon dat je uit het drama en uit het massa bewustzijn stapt dat je in angst vasthoudt en onder controle houdt.

Lieve Mensen, rond deze tijd, in deze 7de Gouden Periode kunnen jullie dit niet doen zonder hulp van het Opgestegen Rijk, Want erin betrokken zijn en om hulp vragen van de Hogere Rijken is dit jullie “omhoog helpende hand’ zoals je wilt, uit het moeras van dualiteit. Dit is de Hogere Macht die je uit de greep kan tillen van dat massa bewustzijn, de stap omhoog die je nodig hebt.

Lieve mensen, in het verleden werd dit gedaan in vele, vele jaren in vele, vele levens van gedegen studie en toewijding en aandacht. Deze keer is het heel anders. Deze keer, door de toestand van de mensheid en om redenen die voorbij het zicht liggen van deze specifieke boodschap, worden jullie als nooit tevoren geholpen om je uit de lagere dimensies te tillen en om uit de greep te ontsnappen van het massa bewustzijn.

Omhoog reikend naar je eigen Christus bewustzijn en dat van de Hogere Rijken geeft je de kracht die je nodig hebt om tussen de mensen van de Aarde te zijn, om te functioneren tussen de mensen om je niet in een grot of op een berg te verbergen, of in een tempel of in een klooster. Nee, Lieve Mensen, deze keer loop je tussen de mensen, net zoals ik deed. Maar om tussen de mensen te lopen, om relaties te handhaven met familie, vrienden en liefhebbenden die in hun natuur zijn opgestegen, wat een Hogere Liefde is, zogezegd, kan alleen worden bereikt door de hulp en tussenkomst van de Hogere Rijken in de lineaire tijd die voor ons beschikbaar is.

Slechts de Goddelijke Interventie van jullie Opgestegen familie kan je de kracht en sterkte geven die je nodig hebt om tussen de mensen te zijn die jou niet begrijpen, om tussen de mensen te zijn die jullie willen afbreken, om bij de mensen te zijn die onvriendelijk zijn en onvriendelijke dingen doen aan andere mensen. Om tussen de massa van de mensen te zijn en om in je volle Licht te lopen, om op een liefdevolle manier te spreken, om niet op wrede woorden te reageren van mensen, om hogere grond te nemen op elke moment, om niet te worden beïnvloed door de buitenste wereld op elke wijze, dat kan alleen worden bereikt met onze hulp en bijstand.

Laat ons binnen en we zullen het pad voor je ruimen. Nodig ons uit in je leven en we zullen het gevaar verderop verwijderen, we zullen je pad makkelijk maken, we zullen de juiste mensen regelen om je leven binnen te lopen op de juiste tijd, we zullen dingen laten gebeuren voor je zoals je wilt zo lang als dit overeenkomt met het grotere goed voor iedereen die erbij is betrokken.

Lieve Mensen, IK BEN stelt niet voor dat je je macht weggeeft aan de Hogere Rijken. Dit was misschien een oude weg om zo over ons te denken. Wij zijn jullie familie, je Broeders en Zusters en we zijn niet beter dan jullie, we zijn slechts een kleine stukje verder op het pad en als men dit niveau van spirituele ontwikkeling verkrijgt, is alles dat wij doen om het pad achter ons soepeler, helderder, makkelijker te maken voor onze Broeders en Zusters achter ons.

We laaiden een spoor voor jullie om te volgen, ik demonstreerde op deze Aarde wat je kunt bereiken in een leven op deze planeet als je je wilt overgeven aan de Hogere machten en die jou te laten leiden en te vertrouwen dat wij misschien vanaf dit voordelige punt een beter idee kunnen hebben van wat het beste pad voor jullie is om verder te gaan om op het nauwe pad van de Meester te lopen.

Lieve mensen, stop om alleen te worstelen. Geen menselijk wezen kan je geven wat je nodig hebt wat betreft spirituele voeding. Jullie weten dit, daarom zoek je de eenzaamheid in de buitenste wereld. Zoek het Gezelschap van de Hemel en je zult alles ontvangen dat je nodig hebt om deze wereld in te gaan zonder vrees, zonder schaamte, zonder schuld, geen spijt maar met het Licht van God dat Laait als een zon op je borst en in de Liefde van God die zich over je uitstort zodat alles aan je zal worden gegeven. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel, vraag en ik zal komen. Laat mij met je wandelen. Ik Houd van je.


Channeller: Gillian Ruddy


Archives available at



Contact Us

info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Winny

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/