Tuesday, March 19, 2013

18.03.2013 Alles is goed




Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie

18 maart 2013

Alles is goed (in orde)   




Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het Lord Emanuel. En het is mijn grootste genoegen om vandaag weer bij jullie te zijn, Lieve Mensen. Voel de warmte van mijn Liefde voor jou, zich om je heen wikkelen, terwijl je deze woorden leest. Alles is Goed en Alles zal Altijd Goed zijn. Dit is een wijze zin om je te herinneren want het is de Waarheid. Het maakt niet uit in welke huidige omstandigheden je zit, het maakt niet uit wat je relatie met geld is, het maakt niet uit wat de huidige relaties zijn met Geliefden en het maakt niet uit wat er bezig is voor je baan, je werk, Alles is Wel en Alles Zal Wel zijn. 

En ik hoor jullie Lieve Mensen  als je in verzet komt tegen deze Waarheid. Je zeg tegen me ‘hoe kan alles wel zijn als ik schuld heb?’… ‘Lieve Heer, Hoe kan alles wel zijn als mijn huwelijk is gebroken?’…  ‘Geliefde Emanuel, hoe kan alles wel zijn als ik net mijn baan heb verloren en geen middelen heb om mijn gezin te voeden?’  En steeds maar verder, gaat het. Lieve Mensen. Ik weet het. Ik weet het. 

Omdat leven hier, in deze tijd, op deze Aarde, uitdagend is en het dat al vele, vele millennia zo is geweest. Lieve Mensen, jullie wilden in deze tijd incarneren op deze planeet. Alles dat je op deze Aarde beleeft is VOOR jullie beraamd. Niet tegen jullie Lieve Harten. Als je deze Waarheid in je begrip kunt opnemen, zal het een lange weg gaan om je geluk(wat er met je gebeurt) om te keren. Alles, absoluut zonder uitzondering, gebeurt jullie in volmaakte Goddelijke Orde om je elke gelegenheid te geven om in een grotere versie van jezelf te komen. Ieder probleem is een gelegenheid om in de Grote God aanwezigheid te stappen, die je bent.

Lieve Harten, ieder groot gebeuren in jullie leven was zorgvuldig gepland en is deskundig voor je georkestreerd om op deze Aarde te ervaren. Dit besluit is niet lichtjes gemaakt en vele, vele, vele Grote Wezens van Licht zijn betrokken om je raad te geven over wat het beste voor je is om te ervaren, in elk gegeven leven. Veel van die grote gebeurtenissen zijn gebonden door Kosmische Wet en moeten worden vervuld door ‘contract’ en dit is door jullie overeengekomen voor je incarnatie. Ik zal herhalen dat deze besluiten niet licht zijn genomen, het is een grote eer om toestemming te krijgen om alles te beleven wat er is op jullie Gezegende Planeet Aarde in de stoffelijke laag. Het is met grote eer en nederigheid en met diepe dank aan Vader-Moeder God dat jij incarneert op je plek op deze planeet.

Voordat jullie hier kwamen wist je dat sommige ervaringen niet makkelijk zouden zijn, jullie wisten dat je problemen onder ogen moest zien die je schrik aanjagen, je uitstrekken naar je absolute limit en daar nog voorbij, problemen die je op je knieën zouden krijgen, dat je om genade zou gaan smeken, die je oceanen van tranen zouden laten huilen. Jullie wisten dit allemaal en toch kwam je hier en kwamen jullie heel verlangend hier, barstend van zin om alles te beleven. Omdat jullie wisten dat achter die uitdagingen triomfen liggen, dagen waarop je wint, de dag na de tranen als je je schoon en brandnieuw voelt, het gevoel van jezelf weer oppakt om als een ware held overnieuw te beginnen. Jullie kennen de wonderbaarlijke, niet te meten vreugde van het geluid an een baby’s eerste schreeuw, je kende de blijdschap van het nemen van de eerste stap van je kind, dat het zijn eerste woord spreekt, jullie kenden de vreugde om blijdschap te voelen van Liefde voor elkaar, de menselijke kameraadschap, het gevoel van tegen alle beter weten in, jullie wisten dat dit hier ook was. Jullie kenden de smaak van koffie, van chocolade, de ervaring van een ijsje, de reuk van de machtige Roos, van vers geknipt gras, het gevoel van zand tussen je tenen, dit alles was van jullie om te smaken/proeven.

Lieve Mensen, voor dit Alles, kwamen jullie en dit alles maakt de Aarde totaal uniek want jullie zullen niets dergelijks ergens anders kunnen beleven, in de hele Schepping niet. Lieve Mensen, er zijn geen per ongelukken in dit Universum. Er zijn geen vergissingen. Alles is in volmaakte Goddelijke Orde overeenkomend met de Universele Wet en die wordt gehandhaafd, overzien en georkestreerd door talloze legioenen van het Licht. 

 Alles is Wel en Alles zal Wel zijn. Accepteer dit als jullie Waarheid en je leven zal onmiddellijk ten goede veranderen. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel en ik houd van jullie Lieve Harten, Ik Houd van jullie. God Zegene jullie.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Winny

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/