Friday, March 1, 2013

25:02:2013 -- Victorie Dans !




Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie op

25 february 2013
 
Victorie Dans ! 


Mijn Lieve Broeders en Zusters,

Het gebruik van muziek en een lied is een van Emanuel’s favoriete manieren om Licht te bewaren in het leven en hij zal vaak overdag met me communiceren met een lied. Na elke boodschap die ik opneem en uitzend aan jullie, namens Lord Emanuel, vieren we dat met een song van zijn keuze en we baden ons in een viering over die bereiking en in de Liefde en Licht van God IK BEN.

Gewoonlijk is dit een privé Heilige ‘ceremonie’ maar vandaag drong Lord Emanuel er bij me op aan om dit met jullie te delen. Het lied zal altijd op enigerlei wijze betrekking hebben op de boodschap van de dag. Hij vertelde me dat we behoefte hebben aan een opheffing van geest!

Dus als je je gedrongen voelt, klik dan op de link hier beneden en luister naar het lied van vandaag. Als de muziek je meeneemt, ga dan je stoel uit en dans!!

 
Laat je Licht schijnen!
Met veel Zegeningen aan jullie en met al mijn Liefde.

xxxGillianxxx

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/