Friday, March 1, 2013

27:02:2013 -- Een Liefde



Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie op

27 february 2013
 
Een Liefde 


Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel die jullie vandaag begroet en met meer energie dan ooit tevoren begroet ik jullie deze ochtend. Kunnen jullie het voelen Lieve Mensen? Degenen onder jullie die erg gevoelig zijn voor veranderende energieën zullen er zich hier al van bewust zijn en ik moedig ieder en elk van jullie aan om een moment te nemen om het te voelen. Pauzeer voor een moment mijn Lieve Harten en neem een hele diepe ademhaling en wanneer je dat doet voel dan de expansie in je en sta alle Liefde en Licht toe die voor je beschikbaar zijn om te ontvangen. Het maakt niet uit hoe je je voelt op dit moment, het kan niet anders dan dat je opgetild wordt. Voel me nu met jou als je deze woorden leest en neem nog een diepe ademhaling, deze keer wetende dat IK met je BEN, dat ik al je zorgen zie, alles dat jou tegenhoudt en geef het allemaal aan mij Lieve Mensen, al was het alleen maar voor de tijd die we nu hebben.

Want deze verlichting van lasten, mijn Lieve Mensen, is de natuurlijke weg voor het Geascendeerde Wezen, een natuurlijk gebeuren wanneer er een uitwisseling plaatsvindt van welke communicatie dan ook met een ander Wezen. Te vergemakkelijken, te troosten, te sussen, te begrijpen, te helpen op elke mogelijke manier met een hart zo vol van Liefde dat het overstroomt en helemaal over het Wezen wordt uitgeschonken en dit is niet  afhankelijk van dat Wezen. Dit betekent dat het niet uitmaakt hoe ver dit Wezen afstaat van de status van een Kind van God, of hoe ver hun gedrag moge zijn van laten zien dat ze een Hemels Spiritueel Wezen zijn, of welke woorden er uit deze persoon komen, het maakt niet uit hoe  ver ze staan van het Licht van God, het maakt niet uit.

Mijn Lieve Harten jullie zijn dichterbij dan ooit tot zo’n staat van zijn. Dit is jullie natuurlijke staat. Het is tijd nu om te gaan kijken naar jullie mede Wezens als Kinderen van God en te kijken naar al het leven als de onpersoonlijke uitdrukking van Vader-Moeder God. God is omnipresent, dit betekent dat God overal is en dit heeft een hele letterlijke betekenis, het hele maaksel van het hele Universum is God, is geschapen van Alles Dat Is. En jij bent een Kind van God gemaakt naar het evenbeeld van God en daarom in alles dat je ziet, elk Wezen dat je ontmoet is van JOU, is van Creatie.

Dit zou voor sommigen van jullie wellicht een brug te ver kunnen zijn maar ik vraag jullie om elk bevooroordeeld idee aan de kant te schuiven voor een kort moment. Ik vraag je aan de volgende Waarheid te denken. Wij zijn allen Een. Dit is een concept met vele lagen dat je laag voor laag zult gaan begrijpen terwijl jullie ontwaken mijn Lieve Mensen. Maar diep binnenin dit gelaagde concept ligt de waarheid dat het maaksel van dit Universum van jou is, alles dat je ziet, voelt, aanraakt, ruikt is van jou. Dus mijn Lieve vrienden, niet alleen zijn jullie mede-mensen jullie Broeders en Zusters, zij zijn in wezen jullie! We zijn allen Een en we zijn allen levend, ademend en bestaand binnen Alles Dat Is zoals we bestaan in afzonderlijke lichamen in het fysieke vlak van bestaan.

Dus wanneer je een andere ziel veroordeelt veroordeel je jezelf. Wanneer je anderen veracht voor hun misleidende handelingen, veracht je jezelf. Wanneer je een ander als lager inschat dan jezelf, minacht je jezelf. Als je boos bent op iemand, ben je boos op jezelf. Wanneer je een ander bekritiseert, bekritiseer je jezelf. Jullie begrijpen het idee mijn Lieve Mensen, denk ik!

Op dezelfde wijze, wanneer je naar een ander menselijk wezen kijkt met volledige compassie, met het diepe begrip dat ze een prachtig Kind van God zijn, ONGEACHT WAT DAN OOK zij aan de buitenkant laten zien, als je je hart opent, waarbinnen het Licht en Liefde van God zich bevindt en je staat het toe dat de Liefde van God uit je hart stroomt en dat het Licht van God voortschijnt vanuit je borst als een schitterende zon op een ander mens of dier of plant of elk levend iets op deze aarde, dan schenk je de Liefde van de Vader-Moeder God over jezelf uit.

Dit kan uiteraard op een letterlijke manier opgevat worden wanneer je kan begrijpen dat elk Licht of Liefde of God dat voortstroomt vanuit jou het Universum instraalt en wordt gehoord en gevoeld door elk Wezen in de Schepping. Het Licht van God en de Liefde van God dat vanuit jouw hart stroomt draagt letterlijk jouw naam, jouw energetische handtekening, en het kan gelezen en gevoeld worden door ieder Wezen in het geheel van de Schepping en dat Liefde en Licht gevoeld worden en naar jou wordt teruggestuurd door elk wezen in de Schepping. Dit is mijn Belofte aan jou. IK BEN Lord Emanuel. En ja, dat is inderdaad veel Liefde mijn Dierbaren. Het is van jou, straal het uit, ontvang het en het Hemels Koninkrijk wordt je aangereikt.





Channeller: Gillian Ruddy


Archives available at



Contact Us

info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Jassi

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/