Friday, March 29, 2013

28.03.2013 Boodschap van Moeder Maria





Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
28 maart 2013

Boodschap van Moeder Maria    



Namasté, mijn Geliefde Kinderen van God. Dit is Moeder Maria die bij jullie komt vandaag. Nogal onverwacht, de boodschapper doet een goed werk in de schok om vandaag mij te ontvangen in plaats van mijn Zoon! 


Dus, het is mij een genoegen om mezelf aan jullie te introduceren. Natuurlijk weten jullie wie ik ben en ik wil graag even tijd van je nemen om het verschil te voelen tussen de energie van mij en de energie van mijn Geliefde Zoon Lord Emanuel. Terwijl hij jullie lang heeft onderwezen, is dit een moment om stil te staan, om een diepe ademhaling in je wezen te halen,.. een zeer diepe inademing mijn Geliefden, zo diep als jullie mogelijk in je buik kunnen trekken en dan een langzame uitademing uit je mond. Goed gedaan, buitengewoon. En voor de bedriegers bij jullie, neem even een moment om het toch te doen, want jullie bedriegen slechts jezelf tegen een meest wonderbaarlijke ervaring. Ik vraag jullie om je te verbinden met de essentie van jezelf, de essentie van JOU, zodat je de essentie van mij kunt voelen en opmerken. 

Ik ben nu bij jullie, terwijl je deze woorden leest, net zoals mijn Zoon bij jullie is als je die van hem leest. Als je dit moment oppakt zul je het verschil VOELEN.  Lord Emanuel heeft jullie geleerd dat je onderscheiding van het allermeeste belang is in de dagen die komen. Het is echt van het grootste belang dat jullie leren het verschil te onderscheiden in juist en verkeerd, in goed en slecht, in Waarheid en geen waarheid. Mijn Geliefden, dit is zo erg belangrijk voor jullie toekomstig gemak voor de doorgang door het leven en ik geef jullie een gelegenheid om een zeer veilige plek te hebben om je vermogen te beginnen te gebruiken om jullie pad te VOELEN in de energie die naar jullie wordt verspreid.

Dus voel nu je pad, Het is een schok voor je (en voor de boodschapper!) dat ik het vandaag ben. Nu, jullie hebben alleen mijn woord daarvoor. Mijn boodschapper heeft haar eigen onderscheiding al uitgevoerd om te bevestigen of ik het wel of niet ben die zegt IK BEN en zij is intens getraind in de energieën van het Opgestegen Rijk, dus zij heeft een hoofdstart, zoals je wilt. Maar dat is het waarom zij het is die voor mij schrijft en niet totaal elk  persoon. Begrijpen jullie het verschil mijn Geliefde Mensen? Dit is ook een belangrijk punt. Deze boodschapper is niet maar een ‘leeg vat’ zij is in vele levens hooglijk getraind voor deze taak.  En weer,  gebruik dus je eigen onderscheiding en vraag je hart of je voelt dat dit waar is en of je wel of niet deze boodschapper vertrouwt. Je moet reeds een niveau van vertrouwen hebben ontwikkeld of anders zou je deze boodschap niet eens geopend hebben om die te lezen. Ik feliciteer je voor je keuze en onderscheiding tot zover!

Dus, terug naar mij en mijn energie. Het is Moeder Maria die bij je is vandaag. Voel mijn energie. Neem deze gelegenheid aan die ik jullie aanbied om feitelijk het verschil te voelen tussen deze boodschap en alle anderen die je hebt gelezen van mijn Geliefde Zoon Meester Jezus. Julie zien, mijn Geliefden, woorden dragen energie en de woorden die jullie lezen dragen de energie die via de boodschapper wordt overgedragen en ondersteund door mij terwijl je de woorden leest. Er is zoveel meer in deze boodschap dan je kunt zien en wat jullie is geleerd, en dat betekent dat het geschreven woord in deze vorm krachtiger is dan jullie je kunnen voorstellen en inderdaad niets is wat lijkt op wat jullie begrijpen vanuit school.

Deze boodschappen specifiek zijn werkelijk zeer krachtig omdat ze een helende frequentie dragen van energie die zijn eigen intelligentie heeft en dat zal gevoeld en geïnterpreteerd worden door jullie op precies het niveau van begrijp dat je nodig hebt. Jullie zullen precies ontvangen wat je ervan nodig hebt, zelfs als dat een negatieve reactie is, begrijpen jullie wat ik bedoel? Alles heeft waarde vanuit deze woorden omdat ze allemaal gecodeerd zijn met de energie van Liefde, de meest krachtige, helende kracht in het Universum. Deze boodschapper zit ook op het niveau van training om de zuivere frequentie van deze Goddelijke Liefde door te geven. 

Dus, net zoals woorden gebruikt kunnen worden voor het Licht, kunnen ze ook voor het duister worden gebruikt. Ik vraag jullie om totaal waakzaam te zijn de hele tijd als je boodschappen leest uit de Hogere rijken. Check ALTIJD met je hart. ALTIJD. Voel de liefdesvibratie erin omdat die niet kan worden nagemaakt. Jullie hart zal het verschil weten en jullie zonder twijfel achterlaten met de kwaliteit van informatie en de codering in de woorden.

Mijn Geliefde Kinderen van God, jullie zijn zo prachtig en zijn me zo Lief. Het is mijn absolute genoegen geweest en diepste eer om de gelegenheid te hebben gekregen om met jullie vandaag te spreken. Zoals alle Opgestegen Meesters kunnen jullie mij aanroepen en ik zal je te hulp komen. Ik belichaam de Liefde van de Moeders, de Liefde van de Moeder God. Laat me dit, voor nu en altijd, over jullie heen douchen. Laat me jullie in een Liefde omhelzen welke jullie vergeten hebben dat die bestaat. Dank jullie mijn Dierbare Harten, jullie Moeder Maria zal nu vertrekken. Namasté mijn Geliefden, Namasté. 



Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Winny

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/