Tuesday, November 26, 2013

26.11.2013 Genoeg Is Genoeg


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
26 november 2013

Genoeg Is Genoeg



Gegroet Lieve Mensen, Ik BEN hier nu, Lord Emanuel gekomen om je te groeten en het is mijn grootste vreugde om hier te zijn met jullie deze dag, mijn Lieve Mensen. Julie zijn zo dierbaar lieve Harten, meer gekoesterd, geliefd en gewaardeerd dan jullie je ooit kunnen voorstellen op dit moment. Doe een diepe inademing en ontvang dat Lieve Mensen, ontvang het. Adem diep, jullie worden geliefd, gewaardeerd en gekoesterd voorbij jullie weten. Adem in, adem uit. Ontvang de Liefde en dankbaarheid die beschikbaar is voor jullie, sta het toe binnen te dringen in iedere cel van je lichaam, grote golven van Liefde in iedere cel. Ah nu, dat is het Lieve mensen. Onthoud dat deze Liefde beschikbaar is voor jullie ieder moment Lieve Mensen. Als je je verpletterd voelt of overstuur of slechts uit evenwicht, Stop, doe een diepe, diepe ademhaling, en adem de Liefde in die overal om je heen is, verbind met de Hogere Rijken, roep mij aan of je favoriete Aartsengel en adem ze gewoon in. Neem de troost, Liefde en waardering die zo dichtbij zijn als ademen en weet dat je God Aanwezigheid Ik BEN zelfs dichterbij is, waarvan de vlammen in je hart branden.

Mijn Lieve Harten dit is de meest uitdagende tijd voor jullie allemaal. Gespannen tot jullie uiterste en er voorbij ervaren jullie een meedogenloze schoonmaak en bombardement van Licht en Liefde, wat Goddelijk prachtig mag klinken, maar in werkelijkheid kan het erg pijnlijk zijn voor het menselijke Wezen dat 12 miljoen jaren heeft doorgebracht in duaal bewustzijn. Deze opgebouwde dichtheid vertrekt niet geruisloos in sommige gevallen Lieve Mensen en er is veel verzet en geschreeuw en geknars van tanden voor sommigen van jullie.

Ik kom deze dag om jullie te herinneren Lieve Mensen, dat er een manier is om de pijn en het lijden te minimaliseren, er is een manier om door deze transitie te bewegen met Gemak en Gratie. Allereerst mijn Lieve Harten, is het wijs om een verklaring af te leggen aan je Grote God Aanwezigheid Ik BEN en het Universum dat je er behoorlijk genoeg van hebt om te leren door pijn en lijden. Je kan een duidelijke verklaring afleggen dat je er nu genoeg van hebt.
Dat wil zeggen natuurlijk als je dat ook echt hebt. En ik meen dat in alle eerlijkheid Lieve Mensen, sommigen van jullie, en ik kies mijn woorden heel zorgvuldig hier, sommigen van jullie genieten nog steeds van drama, gedijen nog op de ups en downs en het trekken en duwen van de dualiteit, sommigen van jullie zijn er wellicht nog niet helemaal klaar mee. Maar velen van jullie wel Lieve Mensen, in feite zijn de meesten van jullie die deze boodschappen lezen helemaal en volledig klaar met dualiteit en het leren door pijn en lijden.

Dus Lieve Mensen, verklaar dat, genoeg is genoeg! Jullie hebben de transitie al gemaakt vanuit de dieptes van de 3e dimensie en wat jullie nu ervaren is de allerlaatste opruiming zoals ik al eerder heb uitgelegd. Jullie hebben al de zielskeuze gemaakt voordat jullie hier lang lang geleden kwamen en inderdaad hebben jullie een grote hoeveelheid levens doorgebracht in voorbereiding van deze. Jullie zijn klaar met dualiteit, jullie hebben overstegen en zullen overstijgen zijn limieten, in dit leven. Maar jullie zijn dit vergeten Lieve Mensen, jullie hebben geheugenverlies hier beneden op Aarde en ik wil deze zielsherinnering weer ontbranden. Genoeg is genoeg.

Als je hiervoor klaar bent Lieve Mensen, neem een moment nu en verklaar dit aan je Grote God Aanwezigheid Ik BEN en aan het hele Universum.

“Ik heb er genoeg van mijn lessen te leren door pijn en lijden, ik wil vrij zijn van de slavernij van dualiteit en beperking en ik wil eruit oprijzen, nu en voor altijd.
Ik wil mijn leven leven als een vrij soeverein Wezen met toegang tot mijn Goddelijke Geboorterecht van grenzeloze overvloed en vrij stromende God voorraad van alle dingen, zodat ik mag leven vanuit mijn Goddelijke Plan om te leven in de volheid van Gods Overvloed.
Ik kies het Leven. Ik zeg ja tegen het Leven. Ik kies om uit pijn te blijven. Ik kies een ander pad nu. Het wordt voor me neergelegd en ik kies het nu.
Almachtige IK BEN Almachtige IK BEN Almachtige IK BEN’

Diepe Ademhaling Lieve Mensen.
Jullie zijn machtige scheppende Wezens van het IK BEN Ras. Hef jullie hoofden op mijn Lieve Mensen, hef jezelf op en uit de modder. Zie wat boven dit alles is en kies ervoor de ene voet voor de andere te zetten om je uit het moeras te brengen dat de 3e dimensie in realiteit is. Jullie zijn er al, jullie moeten slechts jezelf inhalen. Al het harde werk is nu gedaan. Dat is mijn Belofte aan Jullie. IK BEN Lord Emanuel. Kies de makkelijke weg. Geen lijden, geen pijn, slechts eindeloze vreugde, geluk en vervulling. Het Hemels Koninkrijk verwacht jullie Lieve Harten. Eén voet voor de andere Lieve Mensen, met Gemak en Gratie. God Zegene jullie. 

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/