Saturday, November 23, 2013

21:11:2013 -- Ik BEN Gekomen

Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
21 november 2013
Ik BEN Gekomen


Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel hier om met je te zijn deze dag. En ik ben zo dankbaar Lieve Mensen, om met jullie te zijn op deze manier. Ik ben zo dankbaar dat jullie hier op deze wijze blijven verschijnen, dat jullie zo bereid zijn deze woorden te horen die ik kom delen en ik zal blijven verschijnen voor jullie mijn Lieve Mensen op welke wijze ik ook kan, zo lang als jullie mij daartoe nodig hebben. Ik zal bij ieder van jullie zijn op iedere stap van de weg totdat jullie veilig Thuis zijn.

Adem diep Lieve Mensen, die in je buik, adem het helderste witte Licht in dat je je kan voorstellen en adem alle onbewustheden uit die nog in je Wezen zijn overgebleven. Herhaal dit enige keren als het goed voelt om dat te doen Lieve Mensen, tot 7 keer is ongeveer goed maar doe wat voor jou goed voelt, dat is altijd de Gouden Regel Lieve Mensen. Wat goed voelt voor jou is altijd goed voor jou.

Lieve Mensen ik ben altijd met jullie en altijd beschikbaar voor jullie op ieder moment, buiten deze boodschappen. Ik heb vele malen gedeeld dat je slechts mijn naam hoeft te zeggen en ik zal er zijn, je hoeft niet eens mijn naam hardop te zeggen, ik ben slecht een gedachte ver. Er zijn soms momenten Lieve Mensen dat ik individueel naar je toekom voor vele verschillende redenen en ik wil mijzelf graag kenbaar aan je maken op een manier die je makkelijk herkent en je geen twijfel laat dat ik bij je ben.

Zulke momenten kunnen zijn wanneer je een kleine herinnering behoeft dat ik hier ben voor jou en soms kan het zijn dat ik mijzelf kenbaar aan je maak om je te herinneren aandacht te geven aan wat op dat moment voorvalt. Meestal zal ik je attent maken op iets waardevols, je vriendelijk in de juiste richting duwend. Of misschien heb ik gewoon behoefte aan wat rustige tijd met je, misschien heb ik er slechts behoefte aan dat je naar een rustige stille plek binnen in jezelf gaat zodat we in verbondenheid kunnen zijn.  

Lieve Mensen, voor welke talloze redenen dan ook, er zijn tijden dat ik het nodig acht je te attent te maken op mijn aanwezigheid en als je wil, zou ik het erg fijn vinden om je in een meditatie mee te nemen, een reis om uit te vinden hoe ik aan je zal verschijnen Dierbare harten, het zal volledig uniek zijn voor jou, de wijze waarop ik mijzelf kenbaar zal maken naar ieder van jullie.Dus als het goed voelt om dat te doen Lieve Mensen, neem een moment om je zelf te verstillen, verstil je gedachten, doe enige diepe, diepe ademhalingen, verzeker je dat je niet gestoord zal worden voor de komende minuten en ontspan iedere cel in je lichaam....ontspan ontspan ontspan, iedere vezel van je wezen, diep, dieper.......en net als de laatste keer, loop een tijdje met me op, neem mijn hand en we doen een wandelingetje in een prachtig woud, een magisch bos uiteenspattend van leven dat zo gretig is je te begroeten en terwijl het dit doet trekt het je in haar liefdevolle omhelzing, van alles waar je je ogen op richt weet je dat het van je houdt, het gras onder je voeten is zacht en warm en het voelt alsof je voeten worden omhelst met iedere stap, de bomen stralen hun prachtige energie naar je uit en zwaaien hun takken als om je zachtjes naar voren in het bos te smeken en er is een graspad om te volgen en we dwalen hierop verder alle heerlijke geuren ruikend van de bloemen en luisterend naar alle geluiden van de volgens die in koor voor ons zingen. Aan de kant kan je dieren rustig zien grazen en kijken, sommige lopen mee, allerlei soorten van schepselen en verderop kan je een open plek zien en op die open plek is een bank voor ons op op te rusten, de meest prachtig gevormde bank met de meest comfortabele kussens die zich zachtjes vormen om je lichaam te dragen terwijl je erop gaat zitten. En we zitten in stilte op deze bank en in stilte wachten we. Want uit het bos zal het geluid verschijnen, de kleur, de vorm het symbool, de gedaante die ik aan zal nemen als ik je op mijn aanwezigheid attent wil maken. Wees geduldig hierbij. Wacht tot er iets verschijnt, forceer niet het tijdstip, wacht en als je vrij zeker bent dat je de kleur of de geur of de vorm of het symbool of het geluid hebt, (want het mag ieder van deze dingen zijn) zit dan een tijdje en voel mijn energie. Neem je tijd en ontvang me. Voel hoe het voelt zodat je het zonder twijfel weet als ik kom op je oproep.

Lieve Mensen, ik weet dat sommigen van jullie al weten hoe ik aan je verschijn maar sommigen van jullie zijn het vergeten en sommigen van jullie vertrouwen te zwaar op deze boodschappen om je met me te verbinden. Jullie hebben allemaal je eigen individuele connectie en intieme relatie met mij beschikbaar voor je. Alsjeblieft ontzeg jezelf niet het comfort en de hulp die ik je kan bieden, ja jij Dierbaar Hart!

Lieve Mensen jullie zijn in grote behoefte aan troost op dit moment, maak tijd en neem tijd om je met me te verbinden of wie dan ook uit het Verrezen Rijk of de Aardsengelen -of Engelen Rijken. Neem al de troost die je nodig hebt, ontvang het in iedere cel van je lichaam en je zal door deze uitdagende en veeleisende tijden gaan met al het Gemak en Gratie van God. Dat is mijn Belofte aan Jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik hou van jullie Lieve Mensen, laat mij je tonen hoe veel. God Zegene jullie.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/