Saturday, November 16, 2013

15.11.2013 Spirituele Groei


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
15 november 2013

Spirituele Groei



Ik BEN Lord Emanuel en ik kom om je te groeten deze dag Lieve Mensen! Hoe gaat het met je? Hoe gaat het met je? Inderdaad Lieve Mensen, dit is een mooie vraag niet waar in deze turbulente tijden? Mijn hemel, mijn hemel, als jullie maar konden zien wat ik kan zien en wat we in het Verrezen Rijk kunnen zien, want het is een heel ander plaatje dan wat jullie zien mijn Lieve Mensen en het is dit verschil dat voor jullie zo veel onnodige stress veroorzaakt Dierbare Harten. Of je hoort de woorden die ik spreek en je voelt ze in je hart en je weet in je hart wanneer je de waarheid hoort en toch is er zoveel voor interpretatie vatbaar, dat is de beperking van het geschreven woord. Maar, Lieve Mensen, jullie moeten begrijpen dat ieder van jullie individueel deze woorden leest en precies dat ervan ontvangt dat je bedoeld was te ontvangen, zelfs als het niet is wat je verwacht. 
Adem diep Lieve Mensen, diep, diep ademen, en doe dit echt mijn Lieve Mensen, werkelijk doe dit, want ik kan niet genoeg het verschil benadrukken dat het maakt in de hoeveelheid heling die je zal ontvangen in dit moment want ik BEN bij je en als je de tijd neemt om meer met jezelf te verbinden, kan ik dichter bij je komen en ben je in een betere zijnsstaat om me te ontvangen. Diepe adem Lieve Mensen. 
Lieve Harten jullie zijn zo geduldig geweest en zelfs als je het niet herkent in jezelf, jullie zijn zo ver gekomen, zo ver Lieve Mensen. Als je je gedachte terug kan brengen naar de 21e december 2012 toen velen van jullie grote en plotselinge verschuivingen verwachtten in jullie buitenwereld, denk terug aan die tijd Lieve Mensen, als je dat kunt en herinner je wie je toen was. Kan je dit doen? Ik kan dat. En denk aan jezelf nu Lieve Mensen, zie je het? Hoeveel je bent gegroeid? Ik wel Lieve Mensen en het is behoorlijk onthutsend jullie in zulke sprongen in jullie spirituele ontwikkeling te zien komen. Ik zal jullie zeggen, jullie zijn allemaal hele ander mensen dan wie jullie waren toen op die dag, 21 december 2012.
Ik weet dat velen van jullie liever die dag de monumentale verschuivingen hadden gezien die naar jullie planeet komen en ik weet dat velen van jullie ernaar verlangden dat de komende veranderingen allemaal op die dag zouden zijn afgedaan. Maar zie je Lieve Mensen, ongeacht hoe teleurstellend het mag zijn geweest voor sommigen van jullie, kan je zien hoe het je dieper heeft doen graven? Zie je hoe het heeft gemaakt dat je meer hebt gevonden?  Meer oplossingen in wat je weet dat waar is? Meer vastberadenheid om de beste te zijn die je kan zijn? Meer kracht en het allerbelangrijkste ik zie dat jullie allemaal meer soevereiniteit hebben. Want in het niet weten naar wie te luisteren, in het niet weten wat te geloven zijn jullie gedwongen Lieve Mensen, om naar binnen te kijken en te luisteren naar je hart.
En ik zeg jullie Lieve Mensen, dit moeten jullie meer en meer doen in de komende dagen. Ik weet dat jullie dit vele keren hebben gehoord, maar Lieve Mensen ik zal niet vermoeien in jullie vertellen en ik zal niet stoppen in jullie herinneren totdat ik weet dat jullie het werkelijk snappen. Jullie hart Lieve Mensen, is de enige intelligentie waar jullie naar moeten luisteren. Dit is de enige plek dat je de absolute Waarheid zal vinden. Jouw Waarheid. Niemand kan je dit vertellen, niemand kan dit voorspellen, niemand kan voelen wat jij voelt, niemand anders kan jouw stem van God/Godin Alles Dat Is horen die tegen jou spreekt door jouw hart. 
Lieve Mensen ik weet dat je het kan voelen, grote veranderingen komen naar jullie buitenwereld vergis je niet. Als je het niet al doet dan dring ik er met heel mijn hart bij je op aan om te beginnen met aandacht te geven aan je hart terwijl je gechannelde boodschappen leest, als je naar het nieuws luistert en als je op het internet naar informatie zoekt. Plaats je aandacht in je hartcentrum, neem een bewuste beslissing dit te doen voordat je iets gaat lezen of ergens naar gaat luisteren, geef aandacht aan waar je energie in je lichaam is en als veel van je energie in je hoofd is, trek het naar je hartcentrum, je kan dit doen met je adem door de energie naar beneden in je hart te ademen of gewoon door de kracht van je eigen intentie.
Neem je energie naar beneden in je hartcentrum en WEES AANDACHTIG naar wat je hart je vertelt. Lieve Mensen dit is zo vitaal belangrijk. De donkere machten weten dat hun tijd voorbij is en ze zijn  simpelweg aan het vechten voor hun eigen individuele levens. Het wordt erg onaangenaam Lieve Mensen wanneer deze individuen die momenteel jullie wereld leiden letterlijk beginnen met alles te zeggen om hun eigen huid te redden. Ze zullen zich tegen elkaar gaan richten en het zal onmogelijk worden voor degenen die alleen maar vanuit hun hoofd denken om te onderscheiden wie de waarheid vertelt.
Alleen de zielen die hebben geleerd om hun weg te voelen, alleen zij die hebben geleerd hun hart te vertrouwen en hun gevoel zullen met absolute zekerheid weten wie te geloven. Luister naar je hart Lieve Mensen en VERTROUW wat je VOELT. Vertrouw je eigen intelligente hart.
Dierbare harten jullie zijn zo ver gekomen. Als jullie alleen maar konden zien hoe ver wel niet  vanuit mijn waarnemingspost. De tijd komt snel naderbij dat jullie zullen weten zonder de minste twijfel, hoe ver jullie precies zijn gekomen. Dat is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik Hou van jullie, ik Hou van jullie Dierbare Harten. God Zegene je. 

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/