Tuesday, November 5, 2013

04.11.2013 Herinner de Liefde die Je Bent


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
4 november 2013

Herinner de Liefde die Je Bent



Geliefde harten, gegroet! Ik ben het, Lord Emanuel gekomen om bij jullie te zijn deze dag, hoe gaat het me jullie mijn Dierbare Harten, hoe gaat het? Jullie kunnen niet falen in het voelen van de intensivering van de energieën van Goddelijke Liefde die toenemen op deze gezegende planeet iedere minuut van iedere dag, inderdaad iedere inademing die je doet is meer geladen met energieën van Goddelijke Liefde dan de voorgaande inademing. Enorme verschuivingen doen zich voor Lieve Mensen, ongekend in jullie wereld en nu meer dan ooit is het tijd voor jullie om dieper te graven in wat je weet dat Waar is, om dichter te komen bij alle kennis waar je aan ontwoken bent. Lieve Mensen, hoewel je leven nog chaotisch kan lijken of vol met uitdagingen begin je op te merken dat het makkelijker wordt om je spirituele waarheden te leven, het wordt makkelijker te vergeven, Lief te hebben, Liefde te ontvangen en Liefde te geven in perfecte Vrede. 
Want jullie zijn Liefde Lieve Mensen, jullie mogen deze Waarheid nooit vergeten. Jullie zijn Liefde en dat is alles wat jullie zijn. Neem een moment om te ademen in deze uitdrukking van Waarheid Lieve Mensen, een grote diepe inademing en een lange trage uitademing, Ik BEN bij je in dit moment. Voel mijn Liefde op je neerdalen en dit zal het makkelijker voor je maken om de Liefde te voelen die je bent. Laat mij dat gevoel voor je versterken en intensiveren , adem me in en voel die Gouden Zon’s aanwezigheid in je borstkas gloeien, stralend en uitzettend steeds verder reikend in alle richtingen, VOEL de Liefde die je bent.
Onze boodschapper is erg vermoeid vandaag, ze is door veel gegaan de laatste tijd, emotioneel en fysiek, dus we houden het kort vandaag.
Jullie zijn Liefde Lieve Dierbare Harten. En ik nodig je uit om wat tijd te besteden, de tijd wellicht die je besteed zou hebben om dit bericht te lezen als het de gebruikelijke lengte had gehad, ik nodig je uit met al de Liefde in mijn hart, om deze uitdrukking in je hoofd te zeggen, IK BEN Goddelijke Liefde. En Lieve Harten, in plaats van het slechts te begrijpen op intellectueel niveau, het niveau van het mentale lichaam, adem het in je Wezen, neem het in je lichaam naar beneden in je buik en laat het doordringen in iedere niveau van je Wezen, vraag me je te helpen hierbij als je het moeilijk vindt. Laat deze uitdrukking van Waarheid weerkaatsten rond je Wezen en begin te visualiseren wat het werkelijk betekent in je dagelijks leven.
Wat betekent het om Liefde te zijn in je dagelijkse leven? Hoe ziet het er eigenlijk uit voor jou? Kijk naar jezelf Lieve Mensen, je dagelijkse leven leidende, de gebruikelijke dingen doende die je iedere dag doet en verbeeld je hoe het eruit zou zien als je al deze Waarheid vanuit iedere cel in je lichaam zou uitstralen. Hoe zou je mensen begroeten? Hoe zou je praten tegen je kinderen, je partner, zuster, broeder, vader, moeder, vriend?  Hoe zou je omgaan met degenen met wie je werkt als alles dat je bent pure Goddelijke Liefde is, stromend uit iedere porie van je Wezen?
Adem dat in Lieve Dierbare Harten en Wees de Liefde die je bent. Wees de Liefde die je bent en je zal jezelf terugvinden in het Hemels Koninkrijk. Het is jullie geboorterecht. Dit is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik Hou van jullie Lieve Harten, meer dan jullie kunnen doorgronden. Jullie overtreffen alle verwachtingen en jullie zijn God Zegenvierend (God Victorious). God Zegene jullie. God Zegene jullie. 


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/