Sunday, November 10, 2013

09.11.2013 - 2 - Persoonlijke Bescherming


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
9 november 2013


Persoonlijke Bescherming - deel 2



Gegroet Lieve Mensen!  Ik ben het Lord Emanuel die vandaag weer bij jullie komt, mijn dierbare Kostbare Harten, hoe gaat het vandaag met jullie?  Haal even diep adem en inhaleer het Heilige Vuur-Licht van God in je Wezen, zo ver mogelijk in je buik als je kunt en blaas alle zorgen, stress en alle gedachten van de dag uit of ze goed of slecht zijn, laat ze allemaal naar buiten en weg stromen. Herhaal dit, Lieve Mensen, als je wilt en als het goed voelt voor je, herhaal deze heilige ademhaling dan zo vaak als je je er prettig bij voelt om te doen en minstens totdat je zeker zonder een schaduw van twijfel voelt dat Ik BEN bij je ben, hier en nu, in dit huidige moment BEN Ik bij jou. Nog een diepe ademhaling. Ah, voelt dit nu niet goed? 

En voor degenen van jullie die dat deel nog steeds weglaten, vraag ik je dringend met heel mijn hart om terug te gaan en om het toch te proberen, zet elk oordeel aan de kant die je misschien hebt en probeer het gewoon. Lieve mensen jullie zullen oneindig meer healing door  deze woorden winnen met de energie erin, als je enige momenten neemt om je meer te verbinden door de heilige adem.  

Nu, Lieve  Mensen, ik denk dat ik jullie een voortzetting beloofde van de vorige boodschap waarin ik geen tijd en woorden meer had, als je wilt, om te voltooien wat ik jullie kwam mededelen. Lieve Mensen, ik kon deze boodschap niet afknijpen want het is vitaal belangrijk dat jullie je het belang van je leven in deze tijd op deze Aarde realiseren. Ik zal de uitleg hiervan niet afbreken, of korter maken maar ik moet de optimale hoeveelheid woorden onder ogen zien die ik kan gebruiken voordat het menselijke systeem vermoeid of overbelast wordt. 

Dus, mijn Lieve Mensen, wilde ik aan jullie benadrukken, vanaf gisteren, het belang van jullie, het verschil dat jullie maken en de absoluut vitale rol die jullie spelen in het Goddelijke Plan van de 7e Gouden Periode op jullie gezegende Planeet Aarde. En ik denk dat jullie het er mee eens zijn dat jullie Oppervlakte Aarde zeer fragiel en vijandig is om op te zijn. Wij in de Opgestegen Rijken zien jullie planeet inderdaad als zeer vijandig maar het is ons verboden door het bevel van de Grote Goddelijke Director om ons ooit weer te vertonen op de oppervlakte van Planeet Aarde voordat er een voldoende aantal van jullie Kinderen van het Licht zijn die als Gekerstende Wezens op de Aarde lopen. Tot aan die dag wordt het te gevaarlijk geacht voor een Opgestegen meester om in het openbaar te verschijnen op jullie planeet.  

Dus, wij bieden jullie bescherming aan Lieve Mensen.  Jullie hebben de Almachtige bescherming beschikbaar voor je vanuit de Hoge die jullie onzichtbaar, onoverwinnelijk en onkwetsbaar zal maken voor alle wanklank die nog bestaat in jullie buitenste wereld op jullie planeet. Deze bescherming, Lieve Mensen,  moet worden opgeroepen zoals jullie goed weten want nu heb ik dit heel vaak mede gedeeld, wij in het Opgestegen Rijk kunnen niet tussenbeide komen in jullie levensstroom zonder jullie toestemming en zonder jullie uitnodiging. 

Als jullie eenmaal bedenken dat jullie hulp en assistentie en bescherming wensen van de Opgestegen en Engel Rijken, dan Lieve Mensen, dan zal het niveau van assistentie die we jullie kunnen geven heel veel afhangen van de kwaliteit en de kwantiteit van jullie ‘vraag’ als je wilt. Indien jullie ons oproepen Lieve mensen, dan hebben wij de energie van Liefde nodig om op jullie te antwoorden, en dat betekent Lieve mensen, dat als je vraagt dat je dit in jullie: Liefde en dankbaarheid, oprechtheid en hartgrondigheid moet VOELEN. Dit, Lieve Mensen zendt dan een lading uit bij je oproep waarmee wij kunnen werken en het verveelvoudigen als we dit naar jullie terugzenden. Dus, Lieve Mensen, vragen is niet genoeg, de energie die je naar ons stuurt bij je oproep naar ons, bouwt na een tijdje een stuwkracht op.

Lieve Mensen, jullie moeten begrijpen dat jullie mens zijn en de menselijke conditie is beladen met angst en twijfel. Het zijn deze angst en twijfel die zich bemoeien met de kwaliteit van jullie vraag en die het ‘signaal’ verzwakken die jullie uitzenden, als je wilt. Daarom moeten jullie dagelijks vragen, mijn Lieve Mensen, ja dagelijks, met een hart vol Liefde en dankbaarheid en jullie oproepen zullen worden beantwoord, het kan niet anders, dat is de Universele Wet. 

Dus, Lieve Mensen, aan wie vragen jullie en hoe? Ten eerste, aan jullie grote Goddelijke  Aanwezigheid IK BEN. Reik omhoog naar die Machtige Ik BEN Aanwezigheid in je en die boven je woont, en vraag aan je IK BEN Aanwezigheid, de geïndividualiseerde Aanwezigheid van God, om je te omgeven, om de grote harnas van Kosmisch Licht substantie in, door en om je heen. Vraag om in deze grote Licht substantie te worden ingesloten. Dan, Lieve Mensen, stel ik liefdevol voor dat je de Grote Aartsengel Michaël aanroept en zijn Engelen van de Christus Blauwe Vlam om er een 2e niveau van bescherming omheen te zetten, Lieve Mensen, ik nodig jullie uit om de grote Kosmische Wezens op te roepen om hun grote Kosmische Opgestegen Meester Muren van onzichtbaarheid, onkwetsbaarheid en onoverwinnelijkheid om aan je Wezen en om je wereld toe te voegen. Weet, Lieve mensen dat deze Almachtige bescherming om jullie huizen wordt getrokken, om jullie geliefden, om jullie middelen van transport en alle buitenste activiteiten van jullie leven. 

 Lieve Mensen, doe deze oproep aan de Machtige IK BEN Aanwezigheid en aan de Opgestegen en Engelen Rijken iedere dag en jullie zullen onzichtbaar, onoverwinnelijk en onkwetsbaar zijn voor iedere wanklank die nog bestaat in  de buitenste wereld. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel en jullie worden geliefd en gekoesterd verder dan jullie weten. Laat ons jullie beschermen. God Zegene jullie Kostbare harten. 


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/