Friday, January 24, 2014

21.01.2014 Wie ben jij?


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
21 januari 2014

Wie ben jij?

Lieve Mensen, ik ben het, Lord Emanuel, Gegroet! Ik ben gekomen om bij jullie te zijn deze dag om jullie troost en goddelijke Liefde en helende energieën te brengen in deze uitdagende tijden. Ik kan jullie weerstand voelen, ik voel dat jullie het allemaal een beetje beu zijn. Dus sluit je ogen, doe een paar lange diepe reinigende ademhalingen, adem het Licht in en adem alle dichtheid uit en ben alleen maar. Blijf in de aanwezigheid van je adem en laat alles gaan. Al je zorgen en stress, al je gedachtes en angsten, laat ze allemaal uit je stromen en sta jezelf toe om in diepe verbinding en aanwezigheid te komen. En haal alleen maar adem.  

Vanuit deze plek van stilte en vrede, vraag de Heer God van je Wezen, je Grootse God Aanwezigheid Ik BEN, vraag jezelf wat heb ik nodig, nu op dit moment? Wie Ben Ik? Lieve Mensen, als je niet je gedachtes bent, als je niet je emoties bent, als deze dingen slechts gereedschap zijn ingebouwd in deze ongelooflijk complexe en mooie menselijke lichamelijkheid, wie ben je dan? Wat is er onder alle gedachtes, alle woorden en alle emoties? Je zal slechts het antwoord ooit op deze vraag vinden in diepe stilte. 
Dierbare Harten, vele van jullie geloven nog steeds in de uiterlijke schijn persoonlijkheid die deze wereld je heeft doen worden. Zie je Lieve Mensen, jullie hebben je allemaal aangemeld voor zekere ervaringen in de jeugd en in het opgroeien die jullie wereld zou vormgeven, jullie kozen je ouders die jullie zouden opvoeden en jullie een zekere omgeving zouden geven die jullie realiteit zou vormgeven die het best paste bij de lessen die geleerd moesten worden. Jullie vroegen specifieke zielen om met jullie mee te gaan op jullie reis op specifieke momenten om jullie leermogelijkheden te geven,  
sommige heel plezierig, sommige heel onplezierig. Jullie pikten remmingen op, jullie leerden gedragspatronen die het voor jullie mogelijk maakten om te gaan met deze wereld van afscheiding en dualiteit.
Nu, als een volwassene, zit je sterk in die persoon die gevormd werd door ervaring na ervaring in de buiten wereld. Je Dierbare Hart werd pijlsnel bedekt voor bescherming omdat je ontdekte dat het niet veilig was je hart aan een ander te geven, niet veilig je hart voor een ander te openen, je leerde dat het niet veilig was om Liefde te geven of Liefde te ontvangen. 
Dus dat is oud nieuws? Ja?!! Ik hoop dat zeker Lieve Mensen, terwijl de sluiers naar beneden vallen om je heen, terwijl je jezelf laag na laag laat zien terwijl de dichtheid wegvalt, en het moet wegvallen want jullie Aarde Energieën kunnen niet langer de dichtheid ondersteunen. Wegvallen moeten ze en wegvallen doen ze en het is pijnlijk Lieve Mensen, te worden blootgesteld aan het Licht na millennia van diepe duisternis, het is pijnlijk. De snelheid waarmee jullie worden blootgesteld aan steeds toenemende hoeveelheden Licht is ongekend, het is nooit eerder op deze wijze gedaan. Maar jullie wisten dit allemaal en jullie tekenden er allemaal enthousiast voor en er staan ontelbare zielen letterlijk in de rij om zich bij jullie te voegen, zo uniek zijn deze tijden op jullie Gezegende Planeet Aarde.
Dus Adem Lieve Mensen, adem wederom diep en sta ieder en elk gevoel toe op te komen, Ik BEN bij je, ontvang mijn Goddelijke Aanwezigheid in je Wezen, adem me in om je energetisch te ondersteunen terwijl je je dichtheid toestaat op te komen in je om te worden vrijgelaten. Adem Adem Adem in dit proces en voel wat je voelt. Blijf bij dit proces zo lang als je kan en als je een staat van vrede bereikt door ademen door je gevoelens zonder oordeel of gehechtheid, breng je aanwezigheid in je hart en adem in je Hart ruimte. Stel je hartruimte direct verbonden met je Ik BEN Aanwezigheid voor, voel die verbinding in je hart en vraag jezelf nu, Wie Ben Ik? Welke kwaliteiten breng ik naar de Aarde? Vrede? Liefde? Eer? Helderheid? Onschuld? Vrijgevigheid? Moed? Vrijheid? Harmonie? Rechtvaardigheid? Welke kwaliteiten bepalen je, welk principe zet jij op één? Wie ben jij? Onder alle verhalen en voorbij alle begrenzingen die je op jezelf hebt geladen, gebaseerd op wat je tot nu toe geleerd hebt, wie ben je werkelijk?
Adem hierin Lieve Mensen en wat vind je? Oh ja, adem in dat Heilige Vuur Wezen dat je werkelijk bent! Krachtig, eerlijk, waar, Liefdevol, genereus, mooi, moedig, oh mijn lijst gaat verder en verder over wie je werkelijk bent. 
Lieve Mensen voor velen van jullie is slechts één sluier over. We kunnen deze sluier niet optillen tot de laatste schaduwen zijn verwijderd van jullie planeet en dit is zoals jullie weten goed onderweg en de Overwinning is voor jullie. Het is tijd om de ‘oude jij’ opzij te zetten, die geconstrueerde versie die zo bruikbaar was in je leerproces, zo enorm bruikbaar om je zo ver op het pad te krijgen. Maar laten we het zien voor wat het is, een leerervaring en een voertuig voor je spirituele groei en uiteindelijk je verheffing. Je hebt honderden en honderden fysieke uitrustingen aan- en uitgetrokken, want dat is alles wat ze zijn, uitrustingen die je bekleden en wat een leven op het fysieke plan mogelijk maakt. Ze zijn niet jij, ze zijn niet eens genetisch de God Aanwezigheid die jij bent, ik bedoel het uiterlijke beeld van jou nu, is niet het beeld van Jou. Niet jouw Goddelijke Blauwdruk.
Onthul jezelf nu! Regenereer, verjong, adem nieuw leven in je fysieke uitrusting, geef de opdracht. Sta het Licht toe door te dringen in iedere cel van je lichaam terwijl je dagelijks in stilte zit en sta het toe je DNA te herstellen en de Grootse God Ik BEN te onthullen die Jij Bent.
Je bent niet je verhalen of je lichaam, je bent niet gebroken, je bent niet hulpeloos en je bent niet begrenst. Jullie zijn allemaal krachtige magnifieke Scheppende Wezens. Dat is mijn Belofte aan Jullie. Ik BEN Lord Emanuel, ik heb altijd gezien wie je bent, laat je nu aan de rest van de wereld zien!! God Zegene jullie dierbare Moedige Harten.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/