Sunday, January 19, 2014

16.01.2014 Liefdes-Douche


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
16 januari 2014

Liefdes-Douche

Geliefden, Dierbare Harten, ik ben het, Lord Emanuel gekomen om jullie deze dag met Liefde te overspoelen. Gegroet Lieve Mensen, ik hoef niet te vragen hoe het met je is vandaag Lieve Harten want dat weet ik. Eigenlijk weet ik het altijd want ik BEN met je maar ik vraag het altijd, zo niet in geschreven woorden, dan wel met mijn hart, zodat je weet dat ik van je Houd en dat ik om je geef, het doet er toe voor mij hoe het met je is.  Ik weet hoe het met je is vandaag en ik vraag het niet want ik weet wat er nodig is voorbij het stellen van die vraag. Er zijn geen woorden nodig, het is niet nodig dat je je verhaal tegen me herhaalt, ik heb ze gehoord, ik ken ze goed. Ik kan je opnames/verslagen(records) lezen als ik in je energie ben en ik ken ieder gebroken hart, iedere pijnlijke ervaring, ik hoor jullie harten Lieve Mensen en ze schreeuwen om Liefde. Het is een doofmakende schreeuw als ik naar jullie collectief luister. Al dat je nodig hebt is Liefde, al dat je wil is geliefd te zijn en gezien te worden. Ik hoor jullie Lieve Mensen, ik hoor jullie. 



En vandaag is het tijd om je verhalen even opzij te zetten, laat ze gewoon gaan. En  alleen maar voelen, voel voel. Vergeet waarom je je voelt zoals je je voelt, vergeet de frustratie, de teleurstelling, de vernedering, het verdriet, vergeet de woorden en de verhalen en VOEL wat er onder ligt, voel!

Mijn moedige Harten, adem diep in je gevoelens en neem een moment om je hoofd stil te maken, verstil de verhalen. Lieve Mensen, alles wat je nodig hebt is geliefd te worden en gezien te worden, gevoeld en vastgehouden. En het zou mij een grote eer zijn als je mij zou toestaan dat voor je te doen nu. Het zou mijn grote vreugde zijn om je in Liefde te houden voor de komende 10 of 15 minuten, je troost en ontspanning te brengen.

Als je bereid bent mij binnen te laten doe dan een diepe inademing door je neus en uitademing door je mond, diepe, diepe reinigende ademhalingen. Adem het Licht van je Ziel in en de Liefde van God die om je heen is, zo diep als je kan en adem alle dichtheid uit, alle zorgen en met iedere uitademing sta je je lichaam ontspanning toe. Als je dat liever wil, doe dan je ogen dicht en ik zal tot je komen.

Ik wil jullie allen overspoelen met de Liefde van mijn Hartevlam, ik wil je vasthouden in mijn Gouden Vlammen van Verlichting, ik wil het Licht van God op je schijnen zodat je zonder enige twijfel weet dat je gezien bent, gehoord wordt, dat je ertoe doet en dat er van je wordt gehouden voorbij je begripsvermogen. Voel die Liefde nu Lieve Mensen, ontvang het zo diep als je jezelf kan toestaan. Dompel jezelf in deze Goddelijke Liefde die volledig om je heen is. Huil je tranen, als ze komen, leg je hoofd neer als het dat wil, doe alles wat goed voelt voor je. Leg je lichaam neer als het dit vraagt zo te zijn.

En ontvang een goede God overspoelend van Liefde (a good God drenching of Love).

Ik heb niets meer te zeggen tot jullie deze dag. Het is met diepe dankbaarheid en nederigheid dat ik dit vandaag jullie aanbied. Ik Hou van jullie, ik zegen jullie en ik dank jullie voor het steeds weer hier verschijnen om geleid en Geliefd te worden door mij via deze geschreven woorden. Ik zal altijd bij je zijde lopen totdat je veilig Thuis bent. Dat is mijn Belofte aan Jullie. Ik BEN Lord Emanuel. Liefde is Eeuwig en Al Dat Is. God Zegene je.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/