Thursday, February 20, 2014

18.02.2014 Wees stil en weet dat ik God BEN


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
18 februari 2014

Wees stil en weet dat ik God BEN

Ik BEN hier Ik BEN gekomen. Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel hier om met jullie te zijn deze mooie dag. Hoe gaat het met jullie harten deze dag?  Hoe vindt dit bericht jullie? Het maakt niet uit hoe jullie je voelen Lieve Mensen, adem met mij nu, diep diep diep in je buik een lange inademing van het Licht van God dat nooit faalt en adem alle dichtheid uit, alle zorgen, alle gedachtes van de dag, alle verantwoording, alle gedachtes van identiteit, laat ze allemaal uit je stromen in de uitademing. Herhaal dit Lieve Mensen zo vaak als je je hiertoe genodigd voelt, dit betekent er zoveel doen als goed voor je voelt en met iedere inademing voel je een schoonmaak en met iedere uitademing voel je een ontspanning van het hoofd en het lichaam. Nu Lieve Harten, vaak associĆ«ren we ontspanning met een staat van slaperigheid, ik zou willen dat je dit idee even opzij zet voor nu en dat je denkt aan ontspanning in de betekenis van meer alertheid. Verbeeld je met iedere uitademing dat als je ontspant je MEER wakker wordt. MEER levend. MEER aanwezig. MEER bewust. Dat is het mijn Dierbare Harten, dat voelt zo goed!
Ik BEN bij je Lieve Mensen, nu. Vergis je niet. Neem wat tijd om mijn aanwezigheid naast je te voelen, hoe dat dan ook voor jou is. Voel mijn warmte, mijn troostende aanwezigheid en mijn hart, al zijn liefde recht naar jou stralende. Want je bent echt zo dierbaar Lieve Mensen. Elk en ieder van jullie.
Weet dit en voel dit binnen in je.
Zo vaak ga je op in de uiterlijke wereld, wat er gebeurt, wat er niet gebeurt, de donkere macht, de uiterlijke wereld politiek, het lijden, zo veel van je tijd breng je daar door Lieve Mensen, want je bent je bewust van het grotere plaatje en je verwacht ieder moment een grote verandering. Maar dit is een afleiding Lieve Mensen, te vaak leiden jullie jezelf af van het feit dat jullie kostbare zielen zijn, zo kostbaar en zo geliefd en zo gekoesterd.
Stop gewoon even Lieve Mensen, nu, al was het slechts voor de tijd dat je deze woorden leest, stop even, zet de buitenwereld op pauze en VOEL je pracht. Laat het in door de kroon van je hoofd. Stel je voor dat je een prachtige croon van eigen ontwerp draagt, voel het op je hoofd en sta het Licht van boven toe om in de binnenste ring te stromen van jouw kroon op de kruin van je hoofd. Adem het in, laat het in. Dat ben JIJ Lieve Mensen, sta JEZELF toe om in jou te stromen terwijl je in stilte zit, laat die grootsheid binnen, die kracht, die Liefde, dat Licht. Laat het in iedere cel van je lichaam stromen  helemaal naar je tenen en in je vingertoppen. Je bent Almachtig, vergis je niet en twijfel niet. Voel het nu!
Dit is waarvandaan je opereert Lieve Mensen, van daar is het dat je naar buiten in deze wereld stapt. Verlaat nooit je huis voordat je dit niveau van verbinding hebt bereikt, pracht en kracht. Dit is wie jullie werkelijk zijn. Dit is hoe je de buitenwereld tegemoet treed vanuit deze plek van kracht, leiding en absolute Liefde. 
Waar moet je je zorgen over maken vanaf deze plek? Kan je het potentieel voelen? Kan je het potentieel voelen voor verandering vanaf deze plek?  Voelt het alsof alles mogelijk is?
Laat me dit gevoel nu versterken voor diegenen van jullie die misschien niet de volle impact van mijn woorden en energie toelaten. Wees nu stil en laat het Licht in. Laat me het versterken voor je, adem, adem, adem.
Wees stil en weet dat ik God BEN.
Laat deze woorden binnen en maak hun betekenis werkelijkheid voor je.
Ik zal nu vertrekken Lieve Mensen en ik vraag je om in stilte te blijven voor zolang je je daartoe geroepen voelt. En ik zal je helpen om jezelf te vullen met het Licht van God dat nooit faalt. Dat is mijn Belofte aan Jullie. Ik BEN Lord Emanuel. Je bent een grenzeloos Wezen van oneindige potentie. Dat is de Waarheid. God Zegenen jullie Dierbare Harten. Ken je eigen Waarheid.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/