Sunday, March 9, 2014

06:03:2014

                   
Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
6 maart 2014
 Zelf Waardering
 (vertaling: Sophie)
3 pagina’s

Ik BEN hier Ik BEN gekomen, ik ben het, Lord Emanuel hier om bij je te zijn deze dag.  En ik bedoel werkelijk bij je ZIJN. Voel mijn aanwezigheid nu, neem een moment om enige diepe ademhalingen in je buik te doen, diep in je buik, en adem alle gedachtes en zorgen van deze dag uit. Ga hiermee door zo lang als het goed voelt om te doen of tot je een diepe stilte voelt, kalm en verbonden. Voel nu mijn Aanwezigheid bij je, neem een moment en Lieve Mensen, haast dit proces niet. Wees hier nu, er is geen tijd, wat betekent dat er geen haast is, we gaan nergens heen en de dieper je je verbindt, de dieper je zal voelen ‘geen tijd’  daar waar we in overvloed samen zijn met alle tijd van de wereld, alle Liefde van de wereld, alle Vrede van de wereld, Alles Daar is beschikbaar voor je, is beschikbaar voor je nu op dit moment op deze grenzeloze plek.
Lieve Mensen als je me toestaat om je te helpen om dit gevoel te vergroten, doe een paar extra ademhalingen en vraag me direct om je te helpen deze oneindige plek te vinden, waar alles mogelijk is op deze plek van tijdloosheid. Dank je. Ik ben diep dankbaar voor de gelegenheid je te assisteren en je te dienen op deze wijze. Lieve Mensen velen, velen, velen van jullie “snappen het” (are getting it) zoals jullie zouden zeggen. Als er iets te snappen zou zijn tenminste! Wat ik bedoel te zeggen is dat jullie van zover zijn gekomen Lieve Mensen, zo’n lange weg inderdaad. Jullie zijn hier en je kan tijdloosheid ervaren als je het jezelf zou toestaan. Dat is een enorme groei en evolutie in wat in de realiteit een hele korte tijd is.

En ik weet Lieve Mensen, dat het voelt alsof je dit pad een hele lange tijd hebt gelopen en Dierbare Harten in werkelijkheid is dat zo. In werkelijkheid hebben jullie je voor dit leven langer voorbereid dan jullie je kunnen voorstellen op dit moment. Dus het kan je vergeven worden dat je je een beetje lusteloos voelt en dat je denkt dat deze weg in deze dimensionele werkelijkheid nooit eindigt. Maar ik vraag je een momentje te nemen Lieve Mensen en wederom met mijn hulp, neem een momentje en VOEL maar hoe ver je bent gekomen.

Adem in met mij nu Lieve Mensen, als het goed voor je voelt om dat te doen, sta me toe om je lichaam te overspoelen met een verhoogd bewustzijn van je mogelijkheden nu. Adem diep, voel mijn aanwezigheid en wees Stil en als het gemakkelijk voelt om dat te doen ga terug naar je normale ademhaling, maar hou je aandacht bij je rustige ademhaling. Laat toe, laat toe, laat toe Lieve Mensen. Wees stil op deze plek zo lang als het comfortabel voelt en VOEL.

Zie je het nu? Het je nu een duidelijk begrip van hoe ver je wel bent gekomen? Je grotere talenten en mogelijkheden komen nu te voorschijn, als je maar de tijd neemt om dit te herkennen. Erken dit en neem een moment om jezelf te waarderen en alles dat je hebt bereikt.

Lieve Mensen, velen van jullie lopen dit pad alleen, misschien niet fysiek alleen, bedoelend dat je familie hebt en vrienden, maar velen van jullie lopen dit pad met niemand om je heen die echt het pad begrijpt waar je op loopt. We zijn allemaal op weg naar huis Lieve Mensen, vergis je daar niet over, ieder individu draagt bij aan de grote openbaring, of ze zich er nu bewust van zijn of niet, maar jullie zijn bewust Lieve mensen, jullie zijn bewust van wie je bent en waarom je hier bent op dit moment. Dit kan eenzaam zijn en afgezonderd, want je loopt voorop, jullie zijn de Wegbereiders. (the Way Showers).

Het is erg makkelijk op deze plek om te vergeten de tijd te nemen om jezelf te waarderen, jezelf te erkennen in alles dat je gedaan hebt om tot dit moment te komen in tijd nu. Neem een ademteug en neem een moment Lieve Harten om alleen maar te zeggen Dank je tegen jezelf, te zeggen goed gedaan tegen jezelf, te zeggen goed werk tegen jezelf, sla je armen om jezelf heen als het goed voelt om dat te doen en geef JEZELF een knuffel. Kijk hoe ver je bent gekomen!

En realiseer je Lieve Harten dit zijn slechts de eerste baby stapjes in een wereld van eindeloze mogelijkheden. Vind je dat de Goddelijke Liefde die nu over je heen stroomt goed voelt? Dit is slechts een piepklein beetje van wat beschikbaar is voor je en wat tot je zal komen als je door blijft stappen, de ene voet voor de andere, naar en in het Licht. Dat is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel. Oneindige legioenen van LichtWezens juichen je naar je Overwinning. God Zegene jullie Dierbare Harten.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

If this message is of value to you and you feel moved to give an exchange in return and contribute toward the maintenance of this service, it is possible by going to the website by clicking below:

  Archives available at
  Contact Us  


No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/