Monday, May 20, 2013

Verlicht Jullie Last


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie

20 mei 2013

Verlicht Jullie Last

Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel, overgelukkig om met jullie te zijn vandaag!! Ik heb jullie gemist, Lieve Mensen, aangezien de boodschapper ziek was en niet in staat mij te ontvangen deze laatste week, en het is mijn grootste plezier en eer om wederom woorden door haar te laten stromen naar jullie. Het voelt zo goed om op deze manier bij jullie te zijn, deze boodschappen openen jullie namelijk om mij te ontvangen, Lieve Mensen. Ik BEN altijd bij jullie wanneer jullie een beroep op mij doen of aan mij denken en ik zal er altijd zijn, maar als jullie deze woorden lezen en een paar keer diep ademhalen om te verbinden en mij in jullie hart te houden, zijn jullie veel meer open om mij te ontvangen en de helende code in deze woorden. Lieve Harten, als jullie dat niet al gedaan hebben, doe een ademhaling, een diepe ademhaling en open jullie harten voor mij. Laat me naar binnen, alleen voor dit moment zodat we kunnen verbinden in Liefde en jullie pijnen helen.

Lieve Harten wat  scheelt jullie deze dag? Wat roert zich in jullie wat ontevredenheid veroorzaakt en ongemak en jullie weghoudt van Alles Dat Jullie Zijn?  Want vergis jullie niet, alles dat in jullie weg staat, alles dat jullie weghoudt van All Dat Ik BEN zal naar boven komen om geheeld te worden, aan de oppervlakte komen zogezegd in de kamers van jullie hart om gevoeld te worden Lieve Mensen. En dit is het stuk waar velen van jullie mee in gevecht zijn aangezien jullie alles VOELEN dat naar boven komt om losgelaten te worden en  omgepoold, teruggestuurd naar de Grote Centrale Zon.

Lieve Mensen, in jullie leven van dag-tot-dag kan dit heel goed een grote ravage veroorzaken, want niet alleen gevoelens en emoties komen aan de oppervlakte om losgelaten te worden, maar ook alle disfunctionele relaties zullen beginnen zich te laten zien en zich uit te vergroten, totdat ze niet langer meer bedekt kunnen blijven, en Lieve Mensen, jullie zullen dat het hoofd moeten bieden, zoals dat heet.

Alles dat jullie in het verleden onder het tapijt hebben geveegd, alle keren dat jullie je tong afbeten en jullie je niet uitspraken, alle keren dat jullie op slot gingen en niets zeiden  als een ander ruw over je hart heenliep, alle keren dat je werd genegeerd en ongezien bleef of alle keren dat jullie geen rekening hielden met de gevoelens van een ander  of onhandig waren met hun hart, al deze dingen Lieve Mensen kunnen niet langer onuitgesproken blijven en de pijn van het verleden komt eraan en voor degenen van jullie die het hardst van zichzelf zijn weggerend en die nog altijd rennen, het zal voelen als een grote tsunami, maar het zal moeten als alles dat jullie weghoudt van Alles Dat Je Bent moet worden losgelaten.

Velen van jullie weten dit al en velen van jullie zijn heel bewust van wat er gaande is en jullie zullen wellicht denken dat wijzen is niet zo heel erg behulpzaam als je er middenin zit. En jullie zullen wellicht denken dat ik onmogelijk kan weten wat het is om jou te zijn, maar inmiddels Mijn Harten weten jullie in jullie harten dat ik dat wel weet. Ik ken jullie en de uitdagingen die jullie aankijken, ik weet wat jullie weghoudt van de grootsheid die de ware jij is, ik ken de dichtheid van de 3e dimensie en ik weet dat het verzet tegen het Licht op Aarde  zich verspreid om te ervaren.

Ik weet het Lieve Harten, ik weet en omdat ik weet en dit alles heb ervaren en door mijn Wederopstanding ben gegaan en door naar de Hemel en mijn Vrijheid heb bereikt in de Hemelse Koninkrijken, vanwege dit alles kan ik jullie helpen en kan ik jullie helpen onder hele reëele voorwaarden, op dit moment.

Geef het allemaal aan mij Lieve Mensen. Geef het aan mij. Laat al jullie pijn en kwetsuren opstijgen naar de kamers van jullie hart, laat ze aan de oppervlakte komen, laat ze op je borstkas zitten en geef ze over aan mij, jullie Geliefde Emanuel, Jesus de Christus, En ik zal ze van jullie wegnemen, ik zal ze van jullie wegnemen.

Dit is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel en jullie zullen opstijgen mijn mooie Kinderen van God, jullie zullen opstijgen tot in de Grote God Aanwezigheid, de Ik BEN Die Jullie Zijn. God Zegene jullie Lieve Harten.

En ik zal nog één ding zeggen, laat niet jullie vertrouwen wankelen want geen door de mens gemaakte creatie zal jullie raken. God Zegene Jullie.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Archives available at
  
Contact Us  

vertaling: Sophie                                                                                                          

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/