Thursday, May 2, 2013

29.04.2013 De Wil om te Helen



Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
29 april 2013

De Wil om te Helen   





Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel en ik BEN gekomen om weer tussen jullie te zijn vandaag. Als altijd, BEN ik bij jullie terwijl jullie deze woorden lezen, voel mijn aanwezigheid, gewaar mijn aanwezigheid, wees open om mijn Liefde en mijn Zegeningen te ontvangen die uit deze woorden stromen. Neem een moment en doe het echt Lieve Mensen, neem een moment om te pauzeren, stil te zijn, en open te zijn om te ontvangen. Weet dat je veilig bent om dat te doen. Ontspan, neem een ademteug, laat me naar binnen, zelfs als het slechts is voor de tijd die we hier hebben, laat me naar binnen, laat mij je troosten, laat mij je helen, laat mij je last van je overnemen, geef het allemaal aan mij en ik zal het van je overnemen als dat is wat je wil. En het zal echt jullie wens moeten zijn Lieve Mensen, en dit is een heel belangrijk punt dat verloren gaat, iets waar overheen wordt gekeken, verborgen is en niet in het bewustzijn van de meesten en dat is de wens om te worden geheeld. Want jullie moeten niet verder lopen op het pad van heling als jullie diepste verlangen niet in lijn is met wat jullie bewuste brein zich realiseert. Bedoelend, jullie kunnen vele lange uren in healings doorbrengen, seminars, boeken lezen en zo voort, jullie kunnen heel veel geld uitgeven aan goeroes en healsers en allerlei soorten van externe wijsheid en advies maar als jullie niet willen, als jullie wens niet is om geheeld te worden, dan is het allemaal vergeefs. Wel dat is niet helemaal waar, geen enkel pad is vergeefs maar is rijkelijk geweven, vol met vele lessen en ervaringen, maar ik bedoel dat het vergeefs is als jullie gewenste resultaat is dat van het helen van julliezelf. Zo veel mensen gaan rond en rond en rond in cirkels, deze of die methode proberend, veel lerende en zich best vermakend en een interessante tijd, maar  diepe heling vindt niet plaats. De fundamentele wortel van het probleem wordt niet aangepakt want de wil om het te aan te pakken is er niet. Jullie hebben het gezien in anderen, niet waar? En jullie zouden het misschien zelfs in julliezelf kunnen zien. Wat zou ik bedoelen, de wil is er niet? Natuurlijk als een persoon een probleem heeft, zeker een duidelijke fysieke pijn of conditie, en die persoon gaat voor een heling, dan moeten ze toch vrij willen zijn van die pijn? Nee Lieve Mensen, dit is niet altijd het geval. Want onder de radar van het bewuste brein ligt een diepere noodzaak voor de ziekte of de conditie om te blijven. Vaak is er iets te winnen door niet te helen. Begrijpen jullie wat ik hier bedoel Lieve Mensen? Soms heeft een persoon veel voordelen aan ziek zijn. Misschien zijn er veel voordelen en winst aan het zo zijn. Ja? De belangrijkste reden hiervoor Lieve Mensen is het vermijden van het leven in algemene zin. Want als we te ziek of gewond of gedeprimeerd of gehandicapd zijn door ziekte dan zijn we ‘werkelijk’ niet in staat om onszelf volledig uit te drukken, niet in staat om helemaal ons hoogste potentieel te bereiken, niet in staat om de beste te zijn die we kunnen zijn om de wereld in te gaan en onze dromen te vervullen en ons hoogste potentieel en laat me jullie zeggen Lieve Mensen, ieder van jullie is in staat tot Grootse dingen, groter dan jullie fantasie jullie laat bedenken, Er zijn echt geen limieten in wat jullie kunnen bereiken. Dit is de Waarheid. En ik heb jullie voorbeelden gegeven van fysieke ziektes Lieve Mensen, en nu ik er aan denk, er is helemaal niets verkeerd daarmee. Er is absoluut niets verkeerd aan vrede hebben met niet fit of ziek zijn maar misschien zou het wijzer zijn eerlijk te zijn tegen jezelf hierover. Maar er is niets verkeerd en er is geen oordeel hierin, alsjeblieft geen mens veroordelen hiervoor, het is hun recht op hun wijze te leven. Dus Lieve Mensen, ik gaf jullie specifieke fysieke voorbeelden maar het gaat veel dieper en in veel meer subtiele lagen in ons allemaal. De blokkades die ons laag houden, die ons ervan weerhouden onze waarheid te leven, die ons weerhouden van onze ongelimiteerde potentie houden ons ook “veilig” maar het is niet veilig mijn Lieve Mensen, het is comfort en er is een groot verschil. Deze blokkades houden ons comfortabel, zelfs als dat comfort helemaal niet comfortabel is!! Snap je wat ik bedoel? De blokkades en de ‘dingen’ die we moeten helen om verder te kunnen in het leven houden ons comfortabel en mensen houden er niet van om uit hun comfort geduwd te worden, zelfs als dat wat er op ze wacht dwars door het discomfort, aan de andere kant, de Hemel is op Aarde is! Mijn Lieve Mensen, willen jullie geheeld worden? Willen jullie in jullie werkelijke kracht stappen en jullie ongelooflijke potentie werkelijkheid zien worden? Mijn Lieve Harten willen jullie ja zeggen tegen het leven, ja tegen vrijheid en ja tegen souvereiniteit en het staan in je eigen kracht? Ja? Zeg ja tegen het leven en het leven zal je sneller antwoorden dan je het woord kan zeggen. Dit is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik Hou zoveel van jullie, God Zegene ieder van jullie. Ik Hou van jullie. 


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/