Wednesday, March 19, 2014

18.03.2014 Onaantastbaar


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
18 maart 2014

Onaantastbaar


Gegroet Lieve Mensen, ik ben het, Lord Emanuel, ik BEN hier, ik BEN tot jullie gekomen deze dag. En het is een worsteling deze dagen om tot jullie door te dringen, dit zijn uitdagende tijden voor jullie allemaal en de boodschapper gaat ook door haar eigen beproevingen en tegenspoed, want haar dagelijkse leven is ook ietwat chaotisch momenteel. Maar ik BEN hier! En ik BEN zo dankbaar hier te zijn, ik zal altijd doorkomen, net als ieder van jullie is deze boodschapper goed voorbereid voor haar huidige job. Net als jullie allemaal is het geen toeval dat jullie hier zijn en deze boodschappen lezen, ik ken jullie allemaal persoonlijk en jullie hebben allemaal jullie deel te spelen of je je nu bewust bent van die rol of niet, twijfel niet dat jullie allemaal een belangrijke rol te spelen hebben in het grote ontvouwen van deze tijden. Net als deze boodschapper kan je en zul je door deze uitdagende tijden komen. Sommigen van jullie gaan door grote veranderingen en grote drama's worden uitgespeeld, sommigen van jullie gaan door kleine ongemakken die eindeloos lijken te duren en die het leven behoorlijk vreugdeloos maken, sommigen van jullie zijn fysiek uitgeput en sommigen van jullie voelen dit allemaal op hetzelfde moment.
Lieve Mensen, blijf verzekerd, jullie zijn allemaal geschikt voor de job waarin je je nu bevindt, jullie zijn allemaal meer dan capabel om alles te weerstaan dat het leven je brengt, ja dat ben je. Lieve Mensen, doe een diepe ademhaling en verbind dieper met me nu. Diepe inademing door de neus en uit door de mond, meerdere keren, zo veel als comfortabel voor je voelt en genoeg zodat je je stil en kalm voelt en alle spanningen van de dag uit je uitgeademd zijn.

Laat het allemaal gaan, het is slechts jij en ik, wees bewust van alleen je adem en laat alle achtergrondgeluiden je slechts verder ontspannen en uiteindelijk wegebben. Lieve Mensen, ik BEN met je nu, ga niet verder totdat je behoorlijk zeker bent dat je zonder twijfel weet dat ik bij je BEN. En adem. Adem de Liefde in die volledig om je heen is, als door je huid, ontvang ontvang ontvang alles dat beschikbaar is voor je in dit moment. Je bent omgeven door Gouden Licht, adem het in door iedere porie van je huid en adem het in, in iedere cel van je lichaam.
Lieve Mensen, sommigen van jullie vergeten hoe veerkrachtig jullie zijn. Sommigen van jullie bezwijken aan alles dat jullie bombardeert op dit moment. Velen van jullie zijn bewust van de tactieken van de donkere machten (the dark)  maar soms is dit niet in je voordeel, maar in het hunne. Want kennis is alleen macht als je het niet toestaat te veranderen in angst. De methodes van de donkere machten werken alleen omdat je nog niet je volledige kracht als soevereine menselijke wezens hebt verwezenlijkt. Velen van jullie moeten nog jullie macht terugnemen, velen van jullie hebben nog niet verklaard tegen jullie eigen God zelf dat jullie geen slaven meer zullen zijn. 
Bewustzijn van de overheersingstechnieken van de donkere machten kan een belemmering zijn, als het als onvermijdelijk wordt aangenomen dat het je zal beïnvloeden. Mijn Lieve Harten dit is niet waar, en op een bepaalde manier zijn ze niet bang dat jij weet wat ze van plan zijn, hoe ze je dagelijks naar beneden trekken op ontelbare wijzes om je stil te houden, disfunctioneel en slapend. Kennis is alleen macht als je dan actie onderneemt of iets doet om het dagelijkse bombardement te voorkomen. 
Sta in je eigen kracht Lieve Mensen en verklaar voor het gehoor van het hele Universum dat je niet zal worden overheerst door enige kracht buiten jezelf, door enige bemoeienis van wat dan ook dat niet jouw eigen God Zelf is. 
Lieve Mensen, als je me het privilege toe wil staan je een versterkte ervaring te geven van je eigen kracht, doe een diepe inademing en voel mijn aanwezigheid, voel je eigen kracht, verbind met je Grootse God Aanwezigheid Ik BEN door de kroon van je hoofd, adem in jezelf, het Licht van je Ziel. Laat het in iedere cel van je lichaam filteren, voel je kracht, voel je pracht, voel je grootsheid, voel je expansie, voel je zuiverheid, voel je sterkte, je wil, je pure hart en spreid uit (expand), spreid uit, spreid uit tot de maat van de planeet en verder. Adem. Wees Stil en weet dat je God bent.
Nu Lieve Mensen, welke onbelangrijke bemoeienis van wat dan ook dat wenst je geen goed te doen kan je raken? Niets kan je raken Lieve Mensen, niets. Maak het zo. Order het zo en weet het in iedere gram van je Wezen en projecteert dit naar buiten in de wereld met je hele prachtige uitstraling. 
Niets zal je raken, niets zal je kwaad doen. Handel in de buitenwereld met dit bewustzijn en dit weten. Maak je huis schoon met je eigen Lichtkrachten, order dat niets dat niet van het Licht is je domein kan betreden.
En geef de donkere machten dan niets van je tijd van denken. Focus alleen op dat wat je wil zien in je buiten wereld. Focus alleen op de Vrede die in je woont en zo zal het zijn op Aarde. Dit is mijn Belofte aan jullie. Ik BEN Lord Emanuel en samen zullen we zegevieren. God Zegene jullie allemaal Dierbare Harten. Jullie zijn zo zeer Geliefd en jullie worden zo veilig vastgehouden. Ik zal bij je blijven nu zo lang als jij aanwezig bij mij kan blijven.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.


Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com


Vertaling: Sophie

1 comment:

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/