Wednesday, June 5, 2013

04.06.2013 Positiviteit


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
4 juni 2013

Positiviteit   



                 
                                          
Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel gekomen om weer bij jullie te zijn deze dag. En zoals altijd Lieve Harten, is het mijn grootste plezier en mijn diepe eer om bij jullie te zijn, om te mogen binnen komen bij jullie, om jullie aandacht te hebben voor deze tijd die we samen hebben. Zoals altijd Lieve Mensen, adem diep in,  zo diep in je buik als je kan,  en doe een lange en langzame en bewuste uitademing en zie al je spanning, zorgen en negativiteit ermee verdwijnen.  Die zoveel van deze ademhalingen als prettig voelt voor je, 7 is ideaal. Jullie adem, Lieve Mensen, is zo’n krachtig gereedschap, het is de verbinder, jullie bewustzijn verbindend met jullie lichaam. Voel mijn aanwezigheid bij je vanaf deze verbonden plek , terwijl je mijn woorden leest, zodat je een diepere heling eruit kan ontvangen. 
Lieve Mensen, het kan jullie niet ontgaan dat jullie wereld nog dieper in chaos lijkt te vallen. Mag ik jullie er alsjeblieft aan herinneren dat het hierop LIJKT om meerdere redenen. De belangrijkste reden hiervoor is, dat als de enige bron van jullie informatie mainstream nieuws en media is, dan is dat alles waarover wordt gerapporteerd. Zoals ik vele malen heb gezegd hier in deze boodschappen, jullie mainstream nieuws rapporteert niet de waarheid, maar slechts een verwrongen versie die het gewenste plaatje schildert voor degenen met de macht, het plaatje dat zij willen dat jullie geloven van elke gebeurtenis die zich in jullie wereld afspeelt.
Daar bovenop Lieve Mensen, zal mainstream nieuws en media slechts dat rapporteren wat angst en verdeling zaait. Wederom, ik heb deze informatie eerder gedeeld hier, de energie van angst is vereist door degenen die werkelijk de macht hebben over deze planeet, daarom wordt er een extreem tendentieus beeld van de wereld aan jullie gepresenteerd zodat jullie negatief denken en reageren op deze vreselijke situaties die zich afspelen op Aarde, met hoog oplopende emoties en angst. Er is geen evenwicht. Jullie zien gewoon niet alle ongelooflijk positieve gebeurtenissen die NU gebeuren rondom de hele wereld.
Nu weet ik dat julie weten wat ik hier gedeeld heb. Maar zelfs als jullie je bewust zijn van het grotere plaatje, zelfs als jullie je bewust zijn van de tactieken die de donkere machten gebruiken, zelfs als jullie alle kennis hiervan hebben, is het nog altijd een grote uitdaging om positief te blijven in de huidige omstandigheden. Vele van mijn boodschappen van de laatste tijd gingen over dit onderwerp, maar ik blijf bij dit onderwerp tot deze tijd voorbij is en het niet meer belangrijk is. Er  wordt nog steeds van me verlangd om jullie te helpen op het spoor te blijven in dit belangrijke tijdperk. 
Lieve Mensen, jullie denken wellicht dat het feit dat jullie de verborgen agenda kennen, jullie immuun maakt voor het uitzenden van angst en de toevoeging aan de negativiteit. Ik zeg jullie in duidelijke woorden Lieve Mensen: dit is niet altijd het geval. Begrijp dit alsjeblieft niet als een hard oordeel over jullie, want dat is niet alleen niet mogelijk, maar het is ook niet mijn bedoeling hier, want ik leg voor jullie allemaal hier de redenen uit waarom het zo uitdagend voor jullie is om uit de val van angst en negativiteit te blijven. Dit zijn zeer uitdagende tijden Lieve Mensen, zoals jullie zeker heel goed weten.  
Als jullie verslaggeving van het nieuws goed gebalanceerd en eerlijk was, zou de mentale conditie van de mensen op Aarde heel anders zijn, Lieve Mensen als jullie de aantallen  sluimerende mensen konden zien die in beweging komen op Aarde, die onrustig worden en ontevreden zijn met de status quo, de aantallen mensen die eindelijk genoeg is genoeg beginnen te zeggen, eindelijk zich beginnen te realiseren dat er een betere weg moet zijn. Lieve Mensen dit speelt zich af bij miljoenen terwijl wij nu spreken. Dit is het begin van echte ontwaking voor vele miljoenen van Wezens en het is echt aan het gebeuren op dit moment.
Lieve Harten, vreedzame burgerlijke onrust is het meest ongelooflijke bemoedigende positieve teken dat je je kan voorstellen dat je kan zien gebeuren. Ik sta niet achter geweld in geen enkele vorm maar het wordt begrepen hier in de Hemelse Rijken dat vrijheidsstrijders vaak weinig keuze hebben wanneer zij hun families en hun huizen verdedigen. Velen zullen van jullie vragen om Liefde te sturen naar alle wispelturige probleemgebieden op Aarde en dat jullie bidden dat er snel vreedzame oplossingen worden gevonden. Jullie hebben het in jullie macht om de gewelddadige onderdrukking van onschuldige mensen te stoppen met jullie bewuste denken en intentie op dit moment.
Lieve Mensen, de conflicten op jullie Aarde rommelen door, de conflicten in jullie families en vriendschappen, werkrelaties en  buren rommelen door, maar alsjeblieft begrijp dat dit een hele noodzakelijke POSITIEVE stap is naar Wereldomvattende Vrede.
Mijn Lieve Gevoelige Harten, jullie doen het zo goed in een wereld die wreed en hard lijkt, blijf vooruit bewegen met Liefde en Gratie,  het Hemelse Koninkrijk wacht op jullie. Dit is mijn Belofte aan jullie. IK BEN Lord Emanuel, zo zeker als God terug zal keren, God Zegene jullie.


Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/