Tuesday, July 1, 2014

29.06.2014 Laat Los


Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie
29 juni 2014 

Laat Los!


Gegroet Lieve Mensen!! Ik ben het, Meester Jezus, jullie Geliefde Lord Emanuel die gekomen is om weer met jullie te zijn deze dag. En we zijn al zo vaak samen geweest nu in dit leven en waarom dit zo natuurlijk lijkt voor je, is omdat we vele levens samen zijn gelopen, en inderdaad liepen velen van jullie met mij gedurende mijn incarnatie hier op deze Gezegende Aarde. Jullie voeten liepen naast de mijne, jullie stemmen zongen mee met de mijne, jullie oren hoorden mijn woorden en jullie lichamen namen de energie op van die tijd. Dit is niet nieuw voor jullie Lieve Mensen, dit is niet nieuw voor je en ik BEN eenvoudig hier om je te herinneren aan dat wat je al weet van binnen. 
Omdat ik dit pad voor je heb gelopen, omdat ik de belichaming was van de Grote God ik BEN op jullie Aarde, kan ik jullie helpen op jullie pad na mij. Ik heb het spoor van Licht getrokken, voor jullie om te volgen, en hoewel ieder individu op het pad een heel verschillend pad zal zien en ervaren ten opzichte van ieder andere individu, het pad is hetzelfde, het is het pad van Licht Thuis naar jezelf, de Grote God ik BEN.
Dus adem nu mijn Lieve Mensen en je voelt me wellicht direct nu, zo is onze tijd samen dit leven, zo is je toegewijde studie en zijn je toegewijde voetstappen, de een voor de ander en dat heeft je naar dit moment gebracht en zo is de energie op deze Aarde, het niveau van het Licht van God dat op deze Gezegende Aarde is maakt het nu mogelijk Lieve Mensen dat je mij direct voelt zodra je aandacht op mij is gericht.
Intensiveer dit nu Lieve Harten als het goed voor je voelt om dat te doen en adem het Licht van God diep in je longen, sta de Heilige Geest toe om je longen te vullen en adem alle twijfel uit, alle angst, alle controle, adem het allemaal uit. Dit zou als een opluchting moeten voelen voor jullie Lieve Mensen, laat los, laat los, laat los. Dat is het, adem weer in, diep diep diep inademen en weer uit en doe dit nu zo vaak als je kan, 7 keer is genoeg en wees dan stil Lieve Mensen, wees stil en wacht op me als je niet al direct mijn aanwezigheid kan voelen.
Lieve Mensen ik heb dit pad gelopen en het geeft me de macht en autoriteit om je giften te schenken die je zullen helpen op hetzelfde pad dat ik voor je neergelegd heb. Sta toe, sta toe, sta toe is alles dat je hoeft te doen. Er is geen werk dat gedaan hoeft te worden nu Lieve Mensen, jullie hebben alles bereikt dat je moest doen met hard werken middels het gezwoeg van voorgaande incarnaties, door ernstig lijden, door het ervaren van grote rijkdom en alle uitdagingen die dat meebracht. Je hebt alles ervaren dat er te ervaren is en nu kan je achterover leunen en ontspannen en weten dat je absoluut niets hoeft te doen dan toestaan. Laat los. Sta toe en ontvang het Licht van God en alle Zegeningen en giften die beschikbaar zijn voor je.
Kunnen jullie dit doen Lieve Mensen? Kunnen jullie de controle afstaan die jullie geloofden te hebben over het leven? Zo lang hebben jullie gedwaald zonder een bewuste verbinding met God Ik Ben. Zo lang hebben jullie gedwaald in deze vermeende afscheiding dat jullie zijn vergeten dat jullie niet de leiding hebben hier! Je hebt geen controle over dat wat onbeheersbaar is. Dit is slechts een illusie en hoe meer je probeert je leven te beheersen, te focussen op iedere detail van hoe dingen gaan zijn en hoe je het "gaat maken" in dit leven, de meer slipt het leven door je vingers. Je God Aanwezigheid Ik Ben zorgt voor je op manieren die je je nooit zou kunnen voorstellen, vertrouw hierop en laat los. 
Laat LOS laat los laat los Lieve Mensen, en ik begrijp hoe eng dit is, ik begrijp dat het voelt als van een rots springen voor sommigen van jullie, helemaal voor degenen die het meeste vasthouden aan dat waarover ze geen controle hebben. Het voelt als blind vertrouwen maar ik vraag je om deze sprong iedere dag van je leven te maken Lieve Mensen. Dit is niet slechts een idee of een concept, dit is iets dat je bewust moet doen en iedere dag een keuze maken. 
Lieve Mensen ik zei tegen jullie in mijn laatste bericht dat jullie de eindstreep hebben bereikt. Maar zovelen van jullie kunnen dit niet zien, zo druk zijn jullie bezig met de controle en vasthouden en pogingen doen om te beheersen dat wat buiten je is, nog steeds proberend dat wat buiten je is te vormen en veranderen, zodat je niet de ogen hebt om te zien en de oren om te horen dat je er al bent. Sta stil, laat los, sta toe en ontvang en je zal de eindstreep verderop zien, het is dichterbij dan je je kan voorstellen, of niet? Adem in je hart en weet dat dit de waarheid is en weet dat alles wat je hoeft te doen is het toestaan om zo te zijn.
Het is tijd Lieve Mensen, voor een eind aan al het lijden. Jullie hebben zware lasten gedragen Lieve Mensen door de jaren en door vele levens, net als ik het lijden van de mensheid droeg, zo hebben jullie dat ook gedaan in mindere mate, jullie voelen en dragen het lijden van de mensheid en het is tijd om de last neer te zetten, alles. Geef aan mij het laatste van dat waar je nog steeds aan vasthoudt en weet dat je vrij bent. Ik zal het nemen. Dat is mijn Belofte aan Jullie. Ik BEN Lord Emanuel en ik zal de hele Weg met je meelopen naar Huis. God Zegene jullie dierbare Harten.

Transmitted through Gillian Ruddy.
  
This message is a gift, please freely copy and share it. However, I claim the Universal copyright to this message in the name of the Ascended Master Lord Emanuel.

Channeller: Gillian Ruddy

Archives available at
  
Contact Us  
info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/