Tuesday, April 16, 2013

15:04:2013 --Houd Vol



Dagelijkse Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie op

April 15,  2013


Houd Vol
                                                                                                     
Gegroet Lieve Mensen! Ik ben het, Lord Emanuel. Ik ben zo blij om vandaag weer bij jullie te zijn. Zoals altijd, mijn Lieve Harten, vraag ik jullie om een moment te nemen om mij  ook te voelen,  een moment om in ieder geval een keer diep in en uit te ademen, en je te verbinden met je Goddelijke zelf, zodat je ook beter in staat bent om je met mij te verbinden. Voel me in je hart, terwijl je de volgende woorden leest. Lieve Mensen, ik voel jullie strijd, en ik voel jullie pijn, terwijl jullie door deze uitdagende tijden gaan. Het proces van Ascentie is misschien helemaal niet wat jullie je ervan hadden voorgesteld, maar zoals jullie nu ook ontdekken, wat had jullie kunnen voorbereiden hierop, behalve alles dat al aan jullie werd gegeven, via allerlei boodschappen en andere bronnen van wijsheid? Kunnen jullie nu begrijpen dat niets van wat jullie nu ervaren, hoe goed ook uitgelegd in woorden, jullie ooit had kunnen voorbereiden op wat jullie nu ervaren? Bedoelend dat we alles hebben gedaan wat we konden om jullie voor te bereiden, maar zelfs de meest accurate omschrijving had jullie niet laten WETEN wat te verwachten. Want het is één ding om het concept van Ascentie te begrijpen, het is een heel ander ding om het te ervaren.

En ook, Lieve Mensen, vraag ik jullie om de zeer persoonlijke aard te begrijpen van de ervaring. Kunnen jullie de absoluut grote variatie zien in de ervaringen van de ene en de andere persoon?  Het proces is hetzelfde, waarmee ik bedoel dat ieder van jullie de diepste problemen moet gaan begrijpen en ermee moet leren omgaan en dat een ieder negatieve energetische gedragspatronen heeft vastgehouden, maar dat betekent hele verschillende dingen voor ieder individu. Het ontrolt zich op heel veel verschillende manieren, en het veroorzaakt flinke schade bij die mensen die zich nog niet bewust zijn van wat er met ze gebeurt.

Lieve Mensen, jullie hoeven niet tot de mensen te behoren die in complete verwarring zijn. HET MAAKT NIET UIT wat jullie ervaren, het maakt niet uit welke onrust er in jullie leven is, ik beloof jullie dat er een weg doorheen is, die relatief makkelijk is. Jullie kunnen door deze uitdagende periode gaan met gratie  en gemak, echt, dat kan!

Hoe? Hoor ik jullie vragen. Oh mijn lieve Mensen,  ik zie, ik zie. Zo velen van jullie gaan door een grote omwenteling, de ene na de andere situatie aangaand in snelle opvolging terwijl de negatieve energie opkomt om te worden opgelost, uiteenspattend als bellen, de een na de ander en ja, Lieve Mensen, ik kan begrijpen hoe dit kan voelen als een meedogenloos geworstel. Maar t hoeft niet zo te zijn.

Eerst, accepteer dat jullie op reis zijn naar Ascentie. Dit gebeurt echt, ook al ziet het er niet uit zoals jullie verwachtten, het gebeurt en het is de reden waarom zo veel emoties, oude gevoelens, oude gedragspatronen overstromen in jullie leven en overal om jullie heen. Accepteer dit, en dit is de eerste stap naar het vergemakkelijken van jullie weg. Accepteer dat DIT VOORBIJ ZAL GAAN, zoals alle dingen in jullie leven, dit is van korte duur en gaat voorbij, en het zal op een dag achter jullie liggen. Als jullie dit beseffen wordt jullie weg direct makkelijker.

Haal dan alle oordeel weg over wat er gebeurt. Oordeel niet over hoe je het gevoel hebt dat je het verkeerd doet of dat je ongewenst bent. Sommige dingen die jullie meemaken zullen erg onaangenaam zijn, maar beoordeel het niet als fout of dat jullie je anders zouden moeten voelen. Acceptatie, acceptatie, acceptatie is de sleutel tot het vergemakkelijken van jullie weg.

Lieve Mensen jullie komen van een lange, lange donkere weg waarop jullie jezelf hebben laten overheersen door anderen. Jullie hebben geleerd om jullie levens buiten jezelf te leven, overgeleverd aan de grillen en genade  van anderen. Het is tijd dat dit stopt. Wat er nu gebeurt is dat jullie je gewaar worden van hoe andere mensen jullie beïnvloeden en dat is niet langer acceptabel. Dit zal verstoringen veroorzaken in jullie privé- en werkrelaties.

Lieve Mensen weet dat door uit deze donkere tijden te lopen jullie het licht binnenlopen. Jullie lopen een Nieuwe Aarde in en jullie lopen in een Hemel op Aarde. Dit is mijn belofte aan jullie.  IK BEN Lord Emanuel en het zal het zo waard zijn Lieve Harten, zo waard zijn. Hou vol, met Liefde in jullie harten. Ik houd van jullie, God Zegene jullie




Channeller: Gillian Ruddy


Archives available at



Contact Us

info@lordemanuelmessages.com

Vertaling: Sophie

No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/