Monday, March 2, 2015

Nederlands -- Een bericht van de Boodschapper -- 01:03:2015

Boodschappen van Wijsheid en Inspiratie 
1/mrt ‘15
  Een bericht van de Boodschapper



Dierbare Geliefde Vrienden,                                                                        

Ik kom heden heel bescheiden door de boodschap die ik kreeg van Emanuel vandaag. Ik voel me zeer blootgesteld door Zijn woorden, maar ik heb begrepen dat Hij aan me heeft onthuld, wat betreft mijn verstoppen voor dit werk. Hij is nu met mij terwijl ik schrijf en ik weet wat ik moet doen; voel alles wat er omheen is te voelen, voel alles dat persoonlijk naar me toe is gebracht voor me en laat de energie door me heen spoelen om die te ervaren en dan te worden getransmuteerd door Liefde. Dank u, ik Houd van u, dat is mijn nieuwe innerlijke mantra voor alles dat in mijn beleven komt, inclusief gedachten en gevoelens.

Ik ben overspoeld met vragen en ik heb me zelf laten overweldigen door de taak om die voor jullie te vertalen. Twee problemen zijn opgedoken, veel van jullie vragen zijn heel lang en persoonlijk van aard en ik wil die niet op de website publiceren en het duidelijke probleem wat ik niet zag aankomen was dat veel van jullie vragen niet in het Engels zijn en moeten worden vertaald voor me.

Wees geduldig, als je een vraag hebt gesteld, je zult een antwoord krijgen, ik werk op mijn manier er doorheen.


Ik heb ook geworsteld met dat wat zo velen van ons die namens het Licht werken wat we zijn… geld! Mijn tijd is waardevol voor me en ik ben gaan begrijpen dat mijn tijd voor boodschappen en antwoorden een energetisch geven is en in een volmaakte wereld zou dat worden in evenwicht gebracht door ontvangen. We weten allemaal dat om te nemen zonder te geven onbalans brengt aan de wereld.

Ik geef mijn tijd vrijelijk in het verleden omdat ik dat kon doen en ik wist mijn zelfwaarde niet. Die twee zaken zijn veranderd. Ik begrijp het belang van de boodschappen nu na de transmissie van Liefde van Emanuel vandaag namens jullie allen. Ik wil graag doorgaan om Zijn woorden aan jullie te brengen van wijsheid en troost maar zoals iedereen, heb ik geld nodig om te leven terwijl we nog steeds leven in een wereld die geld als uitwisseling gebruikt. Ik ga hier mee zitten en een oplossing zal zichzelf aanbieden. Ik waardeer zeer jullie input, laat me alsjeblieft weten hoe jullie hierover voelen.

Dank jullie voor je liefde, steun en giften van geld die komen. Ik voelde al jullie liefde vandaag zoals nooit eerder en ik ben zo nederig en dankbaar voor jullie allemaal. Ik ben niet in staat geweest om dit eerder zo bewust te ontvangen.

Ik zend mijn Liefde aan iedereen die zich in een zelfde worsteling van balanceren bevind met het zielenpad met de werkelijkheden van het leven op deze zoete Aarde. We zullen zegevieren!
Ik houd van jullie allemaal met Alles dat IK BEN.

Zegeningen aan jullie moedige harten

Gillian  x




Archives available at



No comments:

Post a Comment

meditation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/